Ogólne
Twórcy SuiteCRM klika dni temu ogłosili wydanie nowej wersji systemu. A w zasadzie jej zapowiedzi: SuiteCRM 8.4 Beta. Z tego co już wiadomo, narzędzie zostało ulepszone o obsługę PHP 8.2, aktualizację paska nawigacyjnego oraz zupełnie nowy sposób zapisywania informacji. W niniejszym artykule przyjrzymy się kluczowym zmianom wprowadzonym…
Open Source
Elastyczność systemu CRM dla wielu firm i organizacji stała się kluczowym kryterium wyboru narzędzia do zarządzania relacjami z klientami. Jednym z ciekawych rozwiązań na rynku są aplikacje CRM Open Source. W tym artykule wyjaśniamy pojęcie „elastyczny CRM” oraz omawiamy korzyści związane z wykorzystaniem rozwiązań typu Open Source na przykładzie SuiteCRM….
Ogólne
Doświadczenie klienta waha się między stanem idealnym a irytującym – nigdy nie zapomnisz żadnej z tych skrajności. Z pewnością będziesz pamiętać krawca, który bez problemu w ostatniej chwili przerobił Twoje ubranie, które było Ci potrzebne na jutro. Pewnie zapamiętasz także kelnera z restauracji, który źle Cię obsłuży. Nic zaskakującego, że przedsiębiorstwa, które dostarczają…
Ogólne
SuiteCRM to narzędzie doceniane przez firmy z różnych sektorów. Potencjał tego systemu dostrzegają nie tylko jego użytkownicy, ale także eksperci, którzy na co dzień mają kontakt z różnymi rozwiązaniami, nie wyłącznie tymi Open Source. Jednak to nie o eksperckich opiniach dzisiaj przeczytasz (jeśli takich również potrzebujesz, sprawdź ten tekst). Jednym z najcenniejszych źródeł informacji na temat…
Ogólne
Drugi rok z rzędu SuiteCRM nie ma sobie równych w swojej dziedzinie. 28 czerwca ukazał się tekst Forbes’a, w którym lubiany przez nas system został uznany za najlepszy. Forbes Advisor ocenił najlepsze opcje CRM typu Open Source pod kątem łatwości użytkownika, obsługi klienta. Co dokładnie wyróżnia SuiteCRM od konkurencji? Jakie ficzery…
Ogólne
Systemy Open Source Code to pomysł z lat 90 XX wieku. Powstały jako alternatywa dla rozwiązań zamkniętych, bardzo często proponowanych dziś w opcji SaaS. Warto o nich powiedzieć, ponieważ zyskują zauważalną rozpoznawalność. Rynek Open Source cały czas się powiększa i zyskuje na wartości. Co ciekawe, dzieje się…
Ogólne
W dzisiejszym dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, skuteczne zarządzanie relacjami z klientami (CRM) jest kluczowym czynnikiem sukcesu dla każdej organizacji. Aktualizacja SuiteCRM 8 oferuje przedsiębiorstwom narzędzia do skutecznego zarządzania kontaktami, sprzedażą, marketingiem i wieloma innymi obszarami. Jeśli korzystasz z SuiteCRM 7, nadszedł czas, by zastanowić się nad upgrade…
Ogólne
Firma SalesAgility właśnie ogłosiła kolejną wersję swojego flagowego produktu — SuiteCRM 8.3, a w niej: nowe powiadomienia filtrowanie paneli, wyświetlanie ukrytych kolumn itd. Zmiany w systemie dotyczą nie tylko jego funkcji, ale również wyglądu. Nowy UI to bardziej przejrzyste widoki, które ułatwiają pracę użytkownikom. Dzięki temu mogą oni…
Ogólne
Technologia CRM jest uważana za podstawowe narzędzie dla firm. Nie ma znaczenia branża czy wielkość organizacji. Bez CRM trudno byłoby zarządzać relacjami z klientami, jednocześnie zwiększając przychody i dając przewagę nad konkurencją. Co to jest system CRM Wdrożenie systemu CRM jest kluczowe dla zapewnienia realizacji strategii zorientowanych na klienta. Oprogramowanie dostarcza…
Ogólne
Kolejna wersja SuiteCRM jest dostępna. 11 października SalesAgility ogłosiło wydanie SuiteCRM 8.2. Wprowadzono wiele udogodnień i nowych rozwiązań, a także naprawiono błędy w oprogramowaniu. Od wydania ostatniej wersji minął rok. Jakich zmian możesz się spodziewać? Sprawdź już teraz i pobierz nowego SuiteCRM 8.2 ! Nowy…
Ogólne
Żeby wiedzieć, jaki system będzie dla Ciebie najlepszy, warto, jest go wypróbować. Najlepiej dać szansę różnym programom, ponieważ nie wiesz, który spełni Twoje wymagania. Na szczęście istnieją wersje demo. Większość systemów możesz przetestować. To jest jak z samochodem i jazdą próbną, każdy z tego korzysta przed zakupem, warto zrobić tak samo…
Ogólne
Wybór systemu CRM jest trudny. Cały proces jest czasochłonny i spędza sen z powiek menadżerom. A co jeżeli system, który został wdrożony w firmie, nie odpowiada wymaganiom i czas na zmiany? Wymiana systemu CRM to kolejny etap, podczas którego ponownie wracają pytania i wątpliwości. Przygotowanie się do nowego wdrożenia nie powinno wyglądać inaczej niż…