fbpx

SuiteCRM Polska

Darmowy system CRM na licencji Open Source

SuiteCRM funkcje i moduły

SuiteCRM funkcje: Nasze TOP 10

SuiteCRM funkcje, moduły, dodatki – poniżej przedstawiamy to, co jest w SuiteCRM najlepszego!

1. Funkcja: zarządzanie sprzedażą

kierowanie procesami sprzedażowymi, śledzenie szans i prognozowanie

  • centralna baza kluczowych informacji i klientach i kontahentach;
  • ewidencja namiarów (leadów), czyli potencjalnych kontrahentów począwszy od pierwszego kontaktu, aż do konwersji w klienta;
  • wygodna konwersja rekordu (nie ma potrzeby ponownego wprowadzania danych np. przy przekształcaniu rekordu w namiar);
  • możliwość prognozowania sprzedaży i wyznaczania targetów sprzedażowych;
  • obserwacja lejka sprzedażowego.

suitecrm funkcje

 

2. Funkcja: Marketing

kampanie marketingowe, mailing masowy, budżetowanie działań reklamowych

  • zarządzanie grupami odbiorców;
  • możliwość śledzenia reakcji na kampanie mailingowe (kto przeczytał, kto usunął, kto skorzystał z zagnieżdżonego linku);
  • śledzenie kosztów, zwrotu z inwestycji i skuteczności kampanii;
  • możliwość wyselekcjonowania grupy odbiorców na podstawie dowolnych kryteriów.

suitecrm funkcje

3. Funkcja: Workflow

definiowanie zautomatyzowanych akcji w systemie w ramach wszystkich modułów

  • możliwość generowania automatyzacji dla wszystkich rekordów lub tylko nowych/zmodyfikowanych;
  • możliwość określania warunków opartych na zawartości wprowadzonej do pól;
  • dowolna liczba warunków;
  • warunki logiczne w oparciu o stałe wartości lub wartości pochodzące z innych pól;
  • możliwe akcje:
    • tworzenie rekordu,
    • modyfikacja rekordu,
    • modyfikacja powiązanego rekordu,
    • powiadomienie,
  • narzędzie pozwalające na audyt zdefiniowanych procesów.

suitecrm funkcje workflow4.Funkcja: Faktury

obsługa faktur sprzedaży umożliwiająca wybór produktów z katalogów lub definiowanie pozycji przy wystawianiu faktury

  • możliwość ewidencji faktur VAT zakupu;
  • kategoryzacja kosztów poszczególnych pozycji faktury;
  • kontrola statusu płatności za daną fakturę;
  • możliwość powiązania z oryginalnym dokumentem faktury;
  • automatyczne obliczanie kwot netto/brutto/podatku dla wszystkich pozycji faktury;
  • powiązywanie lub tworzenie płatności do danej faktury;
  • możliwość uwzględniania kosztów przesyłki;
  • eksport faktur do PDF;
  • możliwość scalania zduplikowanych faktur.

suitecrm funkcje faktury

5.Funkcja: Oferty

tworzenie i archiwizacja wycen i ofert przygotowanych dla klientów

  • możliwość wyboru produktów i usług z katalogu lub ręcznego definiowania elementów oferty;
  • podsumowanie wartości oferty z uwzględnieniem zdefiniowanych rabatów;
  • śledzenie statusu oferty;
  • powiązanie z fakturami (m.in. konwersja oferty w fakturę);
  • możliwość wysłania faktury do klienta bezpośrednio z poziomu modułu;
  • tworzenie umów na podstawie ofert.

suitecrm funkcje oferty

6.Funkcja: Mapy

integracja z Google Maps pozwalająca na wyszukiwanie klientów w danym obszarze

  • możliwość wyszukiwania danych adresowych rekordów z modułów Kontrahenci, Namiary, Kontakty, Odbiorcy, Szanse, Zgłoszenia, Projekty, Spotkania;
  • definiowanie lokalizacji na podstawie które wyszukiwani są klienci w określonej odległości;
  • przedstawianie wyników wyszukiwania jako lista i znaczniki na mapie;
  • definiowanie obszarów na mapach i przypisywanie ich do użytkowników systemu;
  • możliwość przypięcia zdefiniowanej mapy w formie dashletu.

suitecrm funkcje mapy
7.Funkcja: Katalog produktów i usług

repozytorium wszystkich produktów i usług będących przedmiotem działalności organizacji

  • określenia typu rekordu jako usługa lub produkt;
  • grupowanie produktów i usług;
  • możliwość budowania rozbudowanej hierarchii kategorii niezależnie od grup produktowych;
  • masowa aktualizacja;
  • eksport katalogu produktów do pliku CSV.

suitecrm funkcje

8.Funkcja: Wydarzenia

ewidencja i planowanie spotkań z klientami

  • zarządzanie budżetem wydarzenia;
  • zapraszanie klientów istniejących jako rekordy w systemie;
  • określanie szablonu wiadomości zapraszającej na wydarzenie;
  • zbieranie informacji zwrotnej o udziale klienta w wydarzeniu;
  • masowe zarządzanie uczestnikami na podstawie statusu odpowiedzi na zaproszenie (zaakceptowane, odrzucone etc.).

suitecrm funkcje

9.Funkcja: Zespoły

zarządzanie uprawnieniami grup użytkowników względem poszczególnych rekordów w systemie

  • definiowanie wielu grup w ramach organizacji;
  • możliwość przypisania do zespołu wszystkich użytkowników o danej roli;
  • definiowanie uprawnień zespołu do wglądu w dany rekord.

suitecrm funkcje

10. Funkcja: Pozostałe 🙂

  • Edytor szablonów PDF
    • możliwość definiowania szablonów PDF z poziomu edytora WYSIWYG,
    • możliwość mapowania pól dostępnych w systemie.
  • Portal klienta
    • portal do komunikacji z klientem,
    • umożliwia klientowi wysyłanie zgłoszeń serwisowych i komunikację z działem wsparcia.
  • Zarządzanie projektami
    • definiowanie szablonów projektów zawierających standardowe zadania, które muszą być zrealizowane,
    • generowanie wykresów Gantta dla stworzonych projektów.

 

Powyższe, to tylko wybrane dla SuiteCRM funkcje. Więcej możliwości poznasz kontaktując się z nami.

 

 

 

 

Ta strona korzysta z plików coockies więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close