fbpx

SuiteCRM Polska

Darmowy system CRM na licencji Open Source

SuiteCRM funkcje i moduły

SuiteCRM funkcje: Nasze TOP 10

SuiteCRM funkcje, moduły, dodatki – poniżej przedstawiamy to, co jest w SuiteCRM najlepszego!

1. Funkcja: zarządzanie sprzedażą

kierowanie procesami sprzedażowymi, śledzenie szans i prognozowanie

  • centralna baza kluczowych informacji i klientach i kontahentach;
  • ewidencja namiarów (leadów), czyli potencjalnych kontrahentów począwszy od pierwszego kontaktu, aż do konwersji w klienta;
  • wygodna konwersja rekordu (nie ma potrzeby ponownego wprowadzania danych np. przy przekształcaniu rekordu w namiar);
  • możliwość prognozowania sprzedaży i wyznaczania targetów sprzedażowych;
  • obserwacja lejka sprzedażowego.

suitecrm funkcje

 

2. Funkcja: Marketing

kampanie marketingowe, mailing masowy, budżetowanie działań reklamowych

  • zarządzanie grupami odbiorców;
  • możliwość śledzenia reakcji na kampanie mailingowe (kto przeczytał, kto usunął, kto skorzystał z zagnieżdżonego linku);
  • śledzenie kosztów, zwrotu z inwestycji i skuteczności kampanii;
  • możliwość wyselekcjonowania grupy odbiorców na podstawie dowolnych kryteriów.

suitecrm funkcje

3. Funkcja: Workflow

definiowanie zautomatyzowanych akcji w systemie w ramach wszystkich modułów

  • możliwość generowania automatyzacji dla wszystkich rekordów lub tylko nowych/zmodyfikowanych;
  • możliwość określania warunków opartych na zawartości wprowadzonej do pól;
  • dowolna liczba warunków;
  • warunki logiczne w oparciu o stałe wartości lub wartości pochodzące z innych pól;
  • możliwe akcje:
    • tworzenie rekordu,
    • modyfikacja rekordu,
    • modyfikacja powiązanego rekordu,
    • powiadomienie,
  • narzędzie pozwalające na audyt zdefiniowanych procesów.

suitecrm funkcje workflow4.Funkcja: Faktury

obsługa faktur sprzedaży umożliwiająca wybór produktów z katalogów lub definiowanie pozycji przy wystawianiu faktury

  • możliwość ewidencji faktur VAT zakupu;
  • kategoryzacja kosztów poszczególnych pozycji faktury;
  • kontrola statusu płatności za daną fakturę;
  • możliwość powiązania z oryginalnym dokumentem faktury;
  • automatyczne obliczanie kwot netto/brutto/podatku dla wszystkich pozycji faktury;
  • powiązywanie lub tworzenie płatności do danej faktury;
  • możliwość uwzględniania kosztów przesyłki;
  • eksport faktur do PDF;
  • możliwość scalania zduplikowanych faktur.

suitecrm funkcje faktury

5.Funkcja: Oferty

tworzenie i archiwizacja wycen i ofert przygotowanych dla klientów

  • możliwość wyboru produktów i usług z katalogu lub ręcznego definiowania elementów oferty;
  • podsumowanie wartości oferty z uwzględnieniem zdefiniowanych rabatów;
  • śledzenie statusu oferty;
  • powiązanie z fakturami (m.in. konwersja oferty w fakturę);
  • możliwość wysłania faktury do klienta bezpośrednio z poziomu modułu;
  • tworzenie umów na podstawie ofert.

suitecrm funkcje oferty

6.Funkcja: Mapy

integracja z Google Maps pozwalająca na wyszukiwanie klientów w danym obszarze

  • możliwość wyszukiwania danych adresowych rekordów z modułów Kontrahenci, Namiary, Kontakty, Odbiorcy, Szanse, Zgłoszenia, Projekty, Spotkania;
  • definiowanie lokalizacji na podstawie które wyszukiwani są klienci w określonej odległości;
  • przedstawianie wyników wyszukiwania jako lista i znaczniki na mapie;
  • definiowanie obszarów na mapach i przypisywanie ich do użytkowników systemu;
  • możliwość przypięcia zdefiniowanej mapy w formie dashletu.

suitecrm funkcje mapy
7.Funkcja: Katalog produktów i usług

repozytorium wszystkich produktów i usług będących przedmiotem działalności organizacji

  • określenia typu rekordu jako usługa lub produkt;
  • grupowanie produktów i usług;
  • możliwość budowania rozbudowanej hierarchii kategorii niezależnie od grup produktowych;
  • masowa aktualizacja;
  • eksport katalogu produktów do pliku CSV.

suitecrm funkcje

8.Funkcja: Wydarzenia

ewidencja i planowanie spotkań z klientami

  • zarządzanie budżetem wydarzenia;
  • zapraszanie klientów istniejących jako rekordy w systemie;
  • określanie szablonu wiadomości zapraszającej na wydarzenie;
  • zbieranie informacji zwrotnej o udziale klienta w wydarzeniu;
  • masowe zarządzanie uczestnikami na podstawie statusu odpowiedzi na zaproszenie (zaakceptowane, odrzucone etc.).

suitecrm funkcje

9.Funkcja: Zespoły

zarządzanie uprawnieniami grup użytkowników względem poszczególnych rekordów w systemie

  • definiowanie wielu grup w ramach organizacji;
  • możliwość przypisania do zespołu wszystkich użytkowników o danej roli;
  • definiowanie uprawnień zespołu do wglądu w dany rekord.

suitecrm funkcje

10. Funkcja: Pozostałe 🙂

  • Edytor szablonów PDF
    • możliwość definiowania szablonów PDF z poziomu edytora WYSIWYG,
    • możliwość mapowania pól dostępnych w systemie.
  • Portal klienta
    • portal do komunikacji z klientem,
    • umożliwia klientowi wysyłanie zgłoszeń serwisowych i komunikację z działem wsparcia.
  • Zarządzanie projektami
    • definiowanie szablonów projektów zawierających standardowe zadania, które muszą być zrealizowane,
    • generowanie wykresów Gantta dla stworzonych projektów.

 

Powyższe, to tylko wybrane dla SuiteCRM funkcje. Więcej możliwości poznasz kontaktując się z nami.