fbpx

SuiteCRM Polska

Darmowy system CRM na licencji Open Source

Open Source

Open Source

Decyzja dotycząca wyboru CRM to ważna decyzja. Może ona wpłynąć na rozwój firmy i jej późniejsze działanie. Nic dziwnego, że szukasz najlepszego rozwiązania dla siebie. Warto podejść do tego etapowo, pomoże to odpowiednio zaplanować kroki, które należy wykonać. Takie działanie pomaga podejść do tematu na spokojnie. Od czego zacząć?…

Open Source

Partner wdrożeniowy, firma implementacyjna, dostawcy CRM to tak naprawdę to samo. Chodzi o firmę, która pomoże Ci wybrać narzędzie CRM albo zainstaluje, skonfiguruje, dostosuje je dla Ciebie oraz uruchomi. Nie brzmi to bardzo skomplikowanie, jednak wymaga pewnych umiejętności. Każdy, kto się tego podejmie, musi pamiętać o tym, aby spełnić indywidualne wymagania klienta,…

OgólneOpen Source

SuiteCRM to jedno z najpopularniejszych narzędzi do zarządzania relacjami z klientami, wykorzystywane przez firmy na całym świecie. Jego otwarty kod źródłowy i szerokie możliwości konfiguracyjne czynią go doskonałym wyborem zarówno dla małych przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji. Jednak instalacja SuiteCRM może być nieco skomplikowana, zwłaszcza dla osób, które nie mają…

NewsOpen Source

Producent SuiteCRM wydał nową wersję systemu. W tej aktualizacji głównie skupiono się na zabezpieczeniu danych. Są to ważne zmiany, dlatego warto się z nimi zainteresować od razu, aby wiedzieć, na co się przygotować. Najnowsze wydanie usuwa krytyczną lukę w zabezpieczeniach. Uwzględniono serię poprawek błędów oraz ulepszeń w różnych obszarach. Zmiany w SuiteCRM 8.6.1…

Open Source

Narzędzie CRM jest dużym ułatwieniem dla osób prowadzących firmy. Wiadomo to nie od dzisiaj. Jednak problem pojawia się, gdzie trzeba dokonać wyboru systemu. Aktualnie na rynku jest ich dużo. Różnią się funkcjonalnością, zastosowaniem i działaniem. Istnieją jednak takie systemy, które można dostosować tak, że pasują do różnych…

Open Source

Pozyskanie kontrahentów to najważniejsza sprawa dla firmy. Bez klientów nie można sprzedać produktu ani usługi. Z czasem jednak może być trudno zapanować nad zwiększającą się ilością zainteresowania i klientów. Aby mieć wszystko pod kontrolą w pewnym momencie należy zaopatrzyć się w odpowiednie narzędzie, które to wszystko ułatwi i pomoże we wszystkim. Dlaczego…

Open Source

Pod koniec 2023 roku Gartner opublikował listę 10 najważniejszych trendów technologicznych na 2024 rok. Wydzielono z nich trzy kategorie: ochrona inwestycji, wzrost liczby twórców i dostarczanie wartości. Według firmy są to główne aspekty, na których powinna skupiać się firma, gdy planuje rozwój. Jak to się przekłada na system CRM, jakim jest…

Open Source

Optymalizacja procesów w obszarze CRM jest kluczowym elementem doskonalenia Customer Experience (CX). Satysfakcja użytkownika z korzystania z narzędzia jest przecież ważna. Warto pamiętać o tym, że system można dostosować w zależności od specyfiki przedsiębiorstwa. Które funkcje i procesy najlepiej się sprawdzają? Jak najlepiej wykorzystać Customer Experience? Dowiedz się…

Open SourceWdrożenia CRM

Wdrożenie narzędzia CRM do firmy to duży krok w jej rozwoju. Szczególnie jeżeli system jest skrojony pod organizację jak najlepiej dobrany garnitur, wtedy każdy ma pewność, że korzysta z najlepszej aplikacji. Jednak każda branża charakteryzuje się swoimi cechami. A żeby aplikacja sprostała oczekiwaniom, powinien być jak najlepiej dostosowany. CRM…

Open Source

W świecie biznesu utrzymanie dobrych relacji z klientami to podstawa sukcesu. Na tę kwestię idealnie odpowiada dedykowany system CRM, a jednym z dobrych przykładów jest system SuiteCRM. Jeśli szukasz narzędzia, które będzie odpowiednio dostosowane do Twojej firmy, powinno Cię to zainteresować. Czym jest dedykowany system CRM? Dedykowany system CRM to taki,…

ModułyOpen Source

Niewielu ludzi wyobraża sobie życie bez telefonu komórkowego. Nawyk korzystania z urządzeń mobilnych przenika także do naszych miejsc pracy. Coraz częściej także w ramach wykonywania codziennych obowiązków, korzystamy z urządzeń przenośnych. Jeśli zastanawiasz się nad wyborem nowego systemu CRM, koniecznie zwrócić na ten aspekt uwagę. 1. Wybierz…

Open Source

Technologia zarządzania relacjami z klientami (CRM) od dawna uważana jest za niezbędne narzędzie dla wszystkich firm. Sektor lub wielkość organizacji nie mają znaczenia; każdy potrzebuje CRM. Zapewnia on najwyższej klasy doświadczenia klientów, jednocześnie zwiększając przychody i dając przewagę nad konkurencją. Wdrożenie systemu CRM ma kluczowe znaczenie dla organizacji…