fbpx

SuiteCRM Polska

Darmowy system CRM na licencji Open Source

open source crm

Open Source

Pozyskanie kontrahentów to najważniejsza sprawa dla firmy. Bez klientów nie można sprzedać produktu ani usługi. Z czasem jednak może być trudno zapanować nad zwiększającą się ilością zainteresowania i klientów. Aby mieć wszystko pod kontrolą w pewnym momencie należy zaopatrzyć się w odpowiednie narzędzie, które to wszystko ułatwi i pomoże we wszystkim. Dlaczego…

Open Source

Pod koniec 2023 roku Gartner opublikował listę 10 najważniejszych trendów technologicznych na 2024 rok. Wydzielono z nich trzy kategorie: ochrona inwestycji, wzrost liczby twórców i dostarczanie wartości. Według firmy są to główne aspekty, na których powinna skupiać się firma, gdy planuje rozwój. Jak to się przekłada na system CRM, jakim jest…

Open Source

Optymalizacja procesów w obszarze CRM jest kluczowym elementem doskonalenia Customer Experience (CX). Satysfakcja użytkownika z korzystania z narzędzia jest przecież ważna. Warto pamiętać o tym, że system można dostosować w zależności od specyfiki przedsiębiorstwa. Które funkcje i procesy najlepiej się sprawdzają? Jak najlepiej wykorzystać Customer Experience? Dowiedz się…

News

Początek roku sprzyja podsumowaniom i rankingom. W końcu każdy chce wiedzieć czym watro się zainteresować w nadchodzącym roku. A być może te rankingi natchną do rozpoczęcia zmian w Twoim przedsiębiorstwie. Ranking systemów CRM dla małych i średnich firm przedstawia Ci większy pogląd na różne narzędzia, które możesz wykorzystywać. Poznaj nasz…

News

Początek roku najczęściej jest czasem podsumowań, przewidywań i zapowiedzi czego można się spodziewać w nadchodzących dniach. Wiele firm również wykorzystuje ten moment, aby streścić, to co wydarzyło się u nich w przeciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Kilka dni temu, takie podsumowanie wypuściło również SuiteCRM. W tym tekście przedstawiono…

News

W środowisku SuiteCRM zaszło kilka zmian, o których warto wspomnieć. Update nowej wersji systemu, praca nad kolejnymi aktualizacjami czy poprawa bezpieczeństwa to tylko parę, które warto wymienić. Kilka zmian, które zaszły w ostatnich tygodniach odczują użytkownicy, którzy korzystają z systemu na co dzień. Zapoznaj się z nimi. SuiteCRM 8.5 Aktualizację systemu do wersji 8.5…

News

W 2013 roku SalesAgility wypuścił na świat SuiteCRM. Narzędzie, które powstało na podstawie SugarCRM Community Edition, który przestał być obsługiwany w tym samym roku. Od tego czasu SuiteCRM zyskiwał coraz większą ilość zadowolonych użytkowników i klientów. Aktualnie SuiteCRM to uznane na świecie narzędzie, doceniane przez użytkowników oraz ekspertów, którzy zajmują się tematyką…

News

Dobre systemy CRM to takie, które dynamicznie się rozwijają. Każda nowa wersja to wiele nowych dodatków i ulepszeń. Po to, aby Twoja praca była jeszcze łatwiejsza i bardziej efektywna. Nie pozwól sobie na pracę na przestarzałym oprogramowaniu. Skorzystaj już teraz z pełni możliwości najnowszych wersji CRM. Aby narzędzie CRM…

ModułyOpen Source

Niewielu ludzi wyobraża sobie życie bez telefonu komórkowego. Nawyk korzystania z urządzeń mobilnych przenika także do naszych miejsc pracy. Coraz częściej także w ramach wykonywania codziennych obowiązków, korzystamy z urządzeń przenośnych. Jeśli zastanawiasz się nad wyborem nowego systemu CRM, koniecznie zwrócić na ten aspekt uwagę. 1. Wybierz…

News

Kolejny miesiąc to kolejne podsumowanie wydarzeń w SuiteCRM. Ten rok dla SalesAgility jest szczególny, dlatego warto przypominać o działaniach producenta jednego z najlepszych systemów Open Source na rynku. Pull Request Po wprowadzeniu funkcji Pull Request do SuiteCRM wpłynęło wiele zgłoszeń o zrobienie testów i utworzenie nowego wydania. Producent systemu…

SuiteCRM

Kiedy korzystamy z komputera, smartfona czy jakiegokolwiek innego urządzenia elektronicznego, ważnym elementem tych wszystkich urządzeń jest interfejs użytkownika, czyli tzw. user interface (UI). Dla niektórych może to brzmieć jak zagadka, ale w rzeczywistości UI jest czymś, co każdy z nas używa na co dzień, bez względu na to, czy jesteśmy świadomi jego…

Open Source

Technologia zarządzania relacjami z klientami (CRM) od dawna uważana jest za niezbędne narzędzie dla wszystkich firm. Sektor lub wielkość organizacji nie mają znaczenia; każdy potrzebuje CRM. Zapewnia on najwyższej klasy doświadczenia klientów, jednocześnie zwiększając przychody i dając przewagę nad konkurencją. Wdrożenie systemu CRM ma kluczowe znaczenie dla organizacji…