News
System SuiteCRM cały czas jest prężnie rozwijany. Przy współpracy producenta i społeczności, która jest niezwykle zaangażowana w aktualizację narzędzia, SuiteCRM dynamicznie się zmienia i coraz bardziej odpowiada na potrzeby użytkowników. Jakie zmiany zaszły w sierpniu? Czego można się spodziewać w najbliższym czasie? Dowiedz się teraz. Nowe wydanie…
NewsOgólne
W najnowszych wersjach SuiteCRM, czyli 8.6.2 oraz 7.14.5, użytkownicy mogę spodziewać się wielu poprawek i ulepszeń, które mają na celu poprawę stabilności oraz funkcjonalności systemu. Dzięki aktualizacjom SuiteCRM staje się jeszcze bardziej elastycznym narzędziem, które z powodzeniem wspiera firmy w zarządzaniu relacjami z klientami. Co nowego w 8.6.2 i 7.14.5? Nowe…
Open Source
Robiąc research na temat narzędzia CRM, na pewno przewinęło się dużo informacji na temat Open Source. Wybierając SuiteCRM bez wątpienia chcesz się dowiedzieć czym są otwarte licencje, na jakiej jest oparty system i ogólnie skąd to się wzięło. Te informacje na pewno pomogą Ci podjąć odpowiednią decyzję i zrozumieć zawiły świat systemów…
Ogólne
Wiesz, że osoby szukające narzędzia CRM do pracy poświęcają zaledwie 17% na bezpośredni kontakt z dostawcą? Z badań instytutu Gartnera wynika, że pozostałe 83% procesu jest przeznaczone na samodzielny research online (27%), samodzielny research offline (18%), wewnętrzne konsultacje (22%) i inne (16%). Jak widać klienci wolą robić reserach…
Ogólne
Rozwijająca się firma musi pamiętać o odpowiednich relacjach z klientami. Aby wszystko dobrze przebiegało, należy zaopatrzyć się w narzędzie CRM, które ułatwi dbanie o konsumentów. W takim momencie pojawia się pytanie, jaka jest cena takiego systemu? Dlaczego warto wdrożyć system CRM? Cena CRM jest zależna…
Open Source
Decyzja dotycząca wyboru CRM to ważna decyzja. Może ona wpłynąć na rozwój firmy i jej późniejsze działanie. Nic dziwnego, że szukasz najlepszego rozwiązania dla siebie. Warto podejść do tego etapowo, pomoże to odpowiednio zaplanować kroki, które należy wykonać. Takie działanie pomaga podejść do tematu na spokojnie. Od czego zacząć?…
Open Source
Partner wdrożeniowy, firma implementacyjna, dostawcy CRM to tak naprawdę to samo. Chodzi o firmę, która pomoże Ci wybrać narzędzie CRM albo zainstaluje, skonfiguruje, dostosuje je dla Ciebie oraz uruchomi. Nie brzmi to bardzo skomplikowanie, jednak wymaga pewnych umiejętności. Każdy, kto się tego podejmie, musi pamiętać o tym, aby spełnić indywidualne wymagania klienta,…
News
SuiteCRM to jedno z wiodących narzędzi do zarządzania relacjami z klientami. Producenci stale dążą do doskonalenia swojej platformy, aby zapewnić użytkownikom najlepsze możliwe doświadczenie. W kwietniu światło dzienne ujrzała najnowsza aktualizacja – SuiteCRM 8.6. Ta wersja przyniosła szereg istotnych ulepszeń, które wpłynęły na wygodę i efektywność korzystania z systemu. Więcej,…
Open Source
Narzędzie CRM jest dużym ułatwieniem dla osób prowadzących firmy. Wiadomo to nie od dzisiaj. Jednak problem pojawia się, gdzie trzeba dokonać wyboru systemu. Aktualnie na rynku jest ich dużo. Różnią się funkcjonalnością, zastosowaniem i działaniem. Istnieją jednak takie systemy, które można dostosować tak, że pasują do różnych…
Open Source
Pozyskanie kontrahentów to najważniejsza sprawa dla firmy. Bez klientów nie można sprzedać produktu ani usługi. Z czasem jednak może być trudno zapanować nad zwiększającą się ilością zainteresowania. Aby mieć wszystko pod kontrolą w pewnym momencie należy zaopatrzyć się w odpowiednie narzędzie, które to wszystko ułatwi i pomoże. Co to jest CRM online?…
Open Source
Pod koniec 2023 roku Gartner opublikował listę 10 najważniejszych trendów technologicznych na 2024 rok. Wydzielono z nich trzy kategorie: ochrona inwestycji, wzrost liczby twórców i dostarczanie wartości. Według firmy są to główne aspekty, na których powinna skupiać się firma, gdy planuje rozwój. Jak to się przekłada na system CRM, jakim jest…
Open Source
Optymalizacja procesów w obszarze CRM jest kluczowym elementem doskonalenia Customer Experience (CX). Satysfakcja użytkownika z korzystania z narzędzia jest przecież ważna. Warto pamiętać o tym, że system można dostosować w zależności od specyfiki przedsiębiorstwa. Które funkcje i procesy najlepiej się sprawdzają? Jak najlepiej wykorzystać Customer Experience? Dowiedz się…