Ogólne
Organizacje coraz częściej sięgają po systemy CRM, które pozwalają na kompleksowe zarządzanie bazą klientów oraz koordynację działań sprzedażowych i marketingowych. System ten jest szczególnie przydatny w firmach, gdzie relacje z klientami mają istotne znaczenie dla sukcesu biznesowego, a precyzyjne planowanie i monitorowanie kontaktów przekłada się na lepsze wyniki. Komu najbardziej…
Ogólne
W obszarze zarządzania relacjami z klientami często pojawia się rozróżnienie między pojęciami „program CRM” a „system CRM”. Choć oba terminy bywają stosowane zamiennie, w praktyce oznaczają różne rozwiązania o odmiennym zakresie funkcjonalności i zastosowań. Zrozumienie tych różnic jest kluczowe dla właściwego doboru narzędzi wspierających procesy sprzedaży,…
News
Producent systemu SuiteCRM postanowił przedłużyć okres eksploatacji systemu SuiteCRM 7.x o co najmniej kolejne dwa lata. Daje to dodatkowy czas na zapewnienie udanego przejścia na SuiteCRM 8. W ramach tego przedłużenia wydana zostanie wydana wersja 7.15, która będzie wersją ESR (Extended Support Release). Ponadto gotowość SuiteCRM 8…
OgólneOpen Source
W czasach, gdy transformacja cyfrowa i nowe technologie mają ogromny wpływ na świat biznesu, rozwiązania do zarządzania relacjami z klientami (CRM) stają się niezbędne dla firm dążących do zwiększenia sprzedaży. Bez nich firmy ryzykują, pozostanie w tyle i przegraną z konkurentami, którzy zyskują przewagę konkurencyjną dzięki oprogramowaniu. Dzięki właściwemu wdrożeniu i użytkowaniu system…
Ogólne
Wydajność sprzedaży to wyzwanie, przed którym stoi niemal każda firma. Sytuacji nie ułatwiają gwałtownie rosnące cele sprzedażowe i oczekiwania, aby nie tylko je osiągnąć, ale nawet przekroczyć. Presja wywierana na zespół często objawia się brakiem wydajności, nieefektywnością i, co najgorsze, wypaleniem pracowników. Każde z takich zdarzeń może pogarszać sytuację, jeśli nie ma odpowiednich narzędzi…
News
Pulpit nawigacyjny SuiteCRM zapewnia natychmiastowy dostęp do najistotniejszych danych klientów, umożliwiając jednocześnie zarządzane danymi i ustawieniami oraz kontrolowanie ich. Ale czy naprawdę w pełni wykorzystujesz swoją konfigurację? SuiteCRM udostępnił nowy samouczek wideo, który sprawia, że konfiguracja SuiteCRM Dashboard jest prosta i przystępna. W ciągu zaledwie kilku minut dowiesz się, jak…
News
21 lutego br. w Internecie pojawiła się informacja na temat likwidacji firmy SalesAgility. Firma specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań CRM opartych na oprogramowaniu Open Source. Firma jest odpowiedzialna za rozwój SuiteCRM, który powstał jako fork SugarCRM Community Edition po tym, jak SugarCRM zrezygnował z modelu Open Source w 2013 roku….
OgólneOpen Source
Wybór odpowiedniego narzędzia to długa i mozolna przeprawa, które może trwać kilka miesięcy. Nic dziwnego, że zaczynasz od porównań interesujących Cię systemów. W końcu gdzieś trzeba zacząć. SuiteCRM i Vtiger to narzędzia, które na pierwszy rzut oka dużo się od siebie nie różnią, jednak na takim etapie nawet małe różnice mogą…
News
W ciągu ostatnich tygodni producent systemu SuiteCRM ogłosił wydanie nowej wersji swojego popularnego narzędzia do zarządzania relacjami z klientami. Po udostępnieniu wersji beta użytkownicy mogą teraz korzystać z pełnej i gotowej wersji SuiteCRM 8.8. Ta aktualizacja przynosi szereg istotnych ulepszeń, od nowego designu interfejsu po poprawy bezpieczeństwa i wydajności. Przeprojektowanie,…
News
System SuiteCRM cały czas jest prężnie rozwijany. Przy współpracy producenta i społeczności, która jest niezwykle zaangażowana w aktualizację narzędzia, SuiteCRM dynamicznie się zmienia i coraz bardziej odpowiada na potrzeby użytkowników. Jakie zmiany zaszły w sierpniu? Czego można się spodziewać w najbliższym czasie? Dowiedz się teraz. Nowe wydanie…
NewsOgólne
W najnowszych wersjach SuiteCRM, czyli 8.6.2 oraz 7.14.5, użytkownicy mogę spodziewać się wielu poprawek i ulepszeń, które mają na celu poprawę stabilności oraz funkcjonalności systemu. Dzięki aktualizacjom SuiteCRM staje się jeszcze bardziej elastycznym narzędziem, które z powodzeniem wspiera firmy w zarządzaniu relacjami z klientami. Co nowego w 8.6.2 i 7.14.5? Nowe…
Open Source
Robiąc research na temat narzędzia CRM, na pewno przewinęło się dużo informacji na temat Open Source. Wybierając SuiteCRM bez wątpienia chcesz się dowiedzieć czym są otwarte licencje, na jakiej jest oparty system i ogólnie skąd to się wzięło. Te informacje na pewno pomogą Ci podjąć odpowiednią decyzję i zrozumieć zawiły świat systemów…