Open Source
Pozyskanie kontrahentów to najważniejsza sprawa dla firmy. Bez klientów nie można sprzedać produktu ani usługi. Z czasem jednak może być trudno zapanować nad zwiększającą się ilością zainteresowania. Aby mieć wszystko pod kontrolą w pewnym momencie należy zaopatrzyć się w odpowiednie narzędzie, które to wszystko ułatwi i pomoże. Co to jest CRM online?…
Open Source
Pod koniec 2023 roku Gartner opublikował listę 10 najważniejszych trendów technologicznych na 2024 rok. Wydzielono z nich trzy kategorie: ochrona inwestycji, wzrost liczby twórców i dostarczanie wartości. Według firmy są to główne aspekty, na których powinna skupiać się firma, gdy planuje rozwój. Jak to się przekłada na system CRM, jakim jest…
Open Source
Optymalizacja procesów w obszarze CRM jest kluczowym elementem doskonalenia Customer Experience (CX). Satysfakcja użytkownika z korzystania z narzędzia jest przecież ważna. Warto pamiętać o tym, że system można dostosować w zależności od specyfiki przedsiębiorstwa. Które funkcje i procesy najlepiej się sprawdzają? Jak najlepiej wykorzystać Customer Experience? Dowiedz się…
News
W 2023 roku wiele się wydarzyło, szczególnie w świecie SuiteCRM. Dziesiąte urodziny to wielki moment w organizacji, a to tylko jedno z wydarzeń, na które należało zwrócić uwagę. Warto sobie przypomnieć co wydarzyło się w ciągu ostatnich dwunastu miesiącach i zastanowić się co przyniesie 2024 w SuiteCRM. 10. urodziny SuiteCRM Głównym wydarzeniem, które najbardziej…
News
Dodawanie rozszerzeń do narzędzia CRM to dobry sposób na dodanie kolejnych funkcjonalności, które ułatwiają prace. Szczególnie dobrą praktyką może być zrobienie tego w parze z systemem opartym na otwartym kodzie. Takie możliwości dają właśnie pluginy SuiteCRM. Dowiedz się jakie ułatwienia możesz zyskać i dzięki czemu. SuiteCRM Outlook…
Ogólne
Producent SuiteCRM robi kolejne kroki, aby rozwijać system w jak najlepszym kierunku. Działania, które ogłoszono, ewidentnie wskazują na wzmocnienie współpracy ze społecznością. Zapowiadane aktualizacje są w trakcie końcowych testów, więc użytkownicy mogą szykować się na nowe funkcje. Nowości w SuiteCRM już niedługo zostaną udostępnione. Zobacz, jakie zapowiedzi i nowości…
News
Początek roku sprzyja podsumowaniom i rankingom. W końcu każdy chce wiedzieć czym watro się zainteresować w nadchodzącym roku. A być może te rankingi natchną do rozpoczęcia zmian w Twoim przedsiębiorstwie. Ranking systemów CRM dla małych i średnich firm przedstawia Ci większy pogląd na różne narzędzia, które możesz wykorzystywać. Poznaj nasz…
News
Początek roku najczęściej jest czasem podsumowań, przewidywań i zapowiedzi czego można się spodziewać w nadchodzących dniach. Wiele firm również wykorzystuje ten moment, aby streścić, to co wydarzyło się u nich w przeciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Kilka dni temu, takie podsumowanie wypuściło również SuiteCRM. W tym tekście przedstawiono…
Open SourceWdrożenia CRM
Wdrożenie narzędzia CRM do firmy to duży krok w jej rozwoju. Szczególnie jeżeli system jest skrojony pod organizację jak najlepiej dobrany garnitur, wtedy każdy ma pewność, że korzysta z najlepszej aplikacji. Jednak każda branża charakteryzuje się swoimi cechami. A żeby aplikacja sprostała oczekiwaniom, powinien być jak najlepiej dostosowany. CRM…
ModułyNews
Niedawno informowano o wydaniu nowej wersji SuiteCRM 8.5. To nie jedyna zmiana w systemie jaka zaszła. Update zawiera aktualizacje, poprawę bezpieczeństwa oraz rozszerzenie możliwości narzędzia. Warto o tym wszystkim wiedzieć, aby zdawać sobie sprawę, czego należy oczekiwać od SuiteCRM 8.5. Dowiedz się jakie możliwości otwiera przed Tobą nowa…
News
W środowisku SuiteCRM zaszło kilka zmian, o których warto wspomnieć. Update nowej wersji systemu, praca nad kolejnymi aktualizacjami czy poprawa bezpieczeństwa to tylko parę, które warto wymienić. Kilka zmian, które zaszły w ostatnich tygodniach odczują użytkownicy, którzy korzystają z systemu na co dzień. Zapoznaj się z nimi. SuiteCRM 8.5 Aktualizację systemu do wersji 8.5…
OgólneSocial
Na pewno znasz już największe zalety systemów CRM. A zwłaszcza systemów Open Source. Z oczywistych względów często tutaj o tym wspominamy. Jednak nie wystarczająco często mówi się o osobach, które stoją za wieloma udogodnieniami znajdującymi się w narzędziach CRM. Jeżeli chcesz się dowiedzieć, dlaczego społeczności w rozwoju systemów są takie…