Zmiany w SuiteCRM i zapowiedzi nowości
SuiteCRM to jedno z wiodących narzędzi do zarządzania relacjami z klientami. Producenci stale dążą do doskonalenia swojej platformy, aby zapewnić użytkownikom najlepsze możliwe doświadczenie. W kwietniu światło dzienne ujrzała najnowsza aktualizacja – SuiteCRM 8.6. Ta wersja przyniosła szereg istotnych ulepszeń, które wpłynęły na wygodę i efektywność korzystania z systemu.
Więcej, o tym jak zmienił się system i co wydarzyło się w ostatnim miesiącu, dowiesz się z tekstu poniżej.
SuiteCRM 8.6
Na początku kwietnia producent systemu wydał najnowszą wersję SuiteCRM 8.6. Przyniosła ona wiele ulepszeń. Obejmowały one poprawę wyglądu ListView na komputerach i urządzeniach mobilnych, a także aktualizacje wielu pól, tak aby były bardziej przyjazne dla użytkownika.
Dokładne informacje o zmianach znajdziesz w artykule na naszej stronie. Wszystkie informacje dotyczące aktualizacji, na przykład sprawniejszego wyszukiwania, funkcji „ostatnio oglądane” czy zmiany w wersji mobilnej są dostępne w jednym miejscu.
Wydanie uzupełniające
Producent systemu SuiteCRM jest już w trakcie przygotowania kolejnego wydania. Planowane jest ono na połowę maja. Ta aktualizacja będzie zawierać szereg ważnych poprawek, nad którymi pracował zespół oraz społeczność narzędzia SuiteCRM.
Jeszcze nie podano dokładnej daty, ale aktualizacji na pewno można się spodziewać w najbliższym czasie.
SuiteCRN Developer Insights – Dodawanie szybkich wykresów
W kwietniu pojawił się najnowszy film Developer Insights, w którym omówiono dodawanie Quick Charts, świetnego sposobu na szybkie uzyskanie kluczowych informacji. Aby dowiedzieć się, jak dodawać szybkie wykresy i zapewnić ich wydajność, wraz z przykładem kodu, który pomoże Ci zacząć.
Co nowego?
Jak co miesiąc zespół SuiteCRM przedstawił zapowiedzi tego co będzie się działo w najbliższej przyszłości. Jak więc zapowiadają się nowości?
SuiteCRM 8.7
W ciągu najbliższych kilku miesięcy producent SuiteCRM będzie się przygotowywał do kolejnego dużego wdrożenia, czyli do wydania SuiteCRM 8.7. Ta aktualizacja skupi się na dodatkowych ulepszeniach użyteczności, w tym konwersji celów i paginacji rekordów. Celem producenta jest ukończenie aktualizacji do Symfony 6.4 oraz poprawa czasu ładowania aplikacji i nawigacji.
Aby ułatwić sobie pracę z narzędziem SuiteCRM, warto zaopatrzyć się we wtyczki i integracje, które są dostępne w Suite Store. Zwiększ swoją produktywność w prosty sposób, skorzystaj z integratorów do raportowania, a także takich, które połączą CRM z mediami społecznościowymi i aplikacjami biznesowymi.
Działanie systemu CRM zależy od Ciebie i Twoich potrzeb.
Podsumowanie
Aktualizacja SuiteCRM 8.6 dostarczyła użytkownikom liczne ulepszenia, które poprawiły zarówno wygląd, jak i funkcjonalność. Od momentu jej wydania w kwietniu, użytkownicy mogli się cieszyć łatwiejszym i bardziej intuicyjnym interfejsem, co sprawiło, że korzystanie z SuiteCRM stało się jeszcze bardziej satysfakcjonujące.
Jednak zawsze istnieje pole do poprawy i doskonalenia. Dlatego producent już się szykuje do wydania kolejnej wersji, SuiteCRM 8.7. Od dodatkowych ulepszeń użyteczności po wydajniejsze ładowanie aplikacji, nowa aktualizacja ma na celu zaoferowanie jeszcze bardziej kompleksowego i efektywnego narzędzia CRM.
Pozostaje z niecierpliwością oczekiwać na premierę SuiteCRM 8.7, która z pewnością będzie kolejnym krokiem naprzód w doskonaleniu narzędzia.
Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej na temat systemu, skontaktuj się z nami!