fbpx

SuiteCRM Polska

Darmowy system CRM na licencji Open Source

system crm

Open Source

Partner wdrożeniowy, firma implementacyjna, dostawcy CRM to tak naprawdę to samo. Chodzi o firmę, która pomoże Ci wybrać narzędzie CRM albo zainstaluje, skonfiguruje, dostosuje je dla Ciebie oraz uruchomi. Nie brzmi to bardzo skomplikowanie, jednak wymaga pewnych umiejętności. Każdy, kto się tego podejmie, musi pamiętać o tym, aby spełnić indywidualne wymagania klienta,…

News

SuiteCRM to jedno z wiodących narzędzi do zarządzania relacjami z klientami. Producenci stale dążą do doskonalenia swojej platformy, aby zapewnić użytkownikom najlepsze możliwe doświadczenie. W kwietniu światło dzienne ujrzała najnowsza aktualizacja – SuiteCRM 8.6. Ta wersja przyniosła szereg istotnych ulepszeń, które wpłynęły na wygodę i efektywność korzystania z systemu. Więcej,…

Open Source

Narzędzie CRM jest dużym ułatwieniem dla osób prowadzących firmy. Wiadomo to nie od dzisiaj. Jednak problem pojawia się, gdzie trzeba dokonać wyboru systemu. Aktualnie na rynku jest ich dużo. Różnią się funkcjonalnością, zastosowaniem i działaniem. Istnieją jednak takie systemy, które można dostosować tak, że pasują do różnych…

Open Source

Pozyskanie kontrahentów to najważniejsza sprawa dla firmy. Bez klientów nie można sprzedać produktu ani usługi. Z czasem jednak może być trudno zapanować nad zwiększającą się ilością zainteresowania i klientów. Aby mieć wszystko pod kontrolą w pewnym momencie należy zaopatrzyć się w odpowiednie narzędzie, które to wszystko ułatwi i pomoże we wszystkim. Dlaczego…

Open Source

Pod koniec 2023 roku Gartner opublikował listę 10 najważniejszych trendów technologicznych na 2024 rok. Wydzielono z nich trzy kategorie: ochrona inwestycji, wzrost liczby twórców i dostarczanie wartości. Według firmy są to główne aspekty, na których powinna skupiać się firma, gdy planuje rozwój. Jak to się przekłada na system CRM, jakim jest…

News

Początek roku najczęściej jest czasem podsumowań, przewidywań i zapowiedzi czego można się spodziewać w nadchodzących dniach. Wiele firm również wykorzystuje ten moment, aby streścić, to co wydarzyło się u nich w przeciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Kilka dni temu, takie podsumowanie wypuściło również SuiteCRM. W tym tekście przedstawiono…

OgólneSocial

Na pewno znasz już największe zalety systemów CRM. A zwłaszcza systemów Open Source. Z oczywistych względów często tutaj o tym wspominamy. Jednak nie wystarczająco często mówi się o osobach, które stoją za wieloma udogodnieniami znajdującymi się w narzędziach CRM. Jeżeli chcesz się dowiedzieć, dlaczego społeczności w rozwoju systemów są takie…

News

Dobre systemy CRM to takie, które dynamicznie się rozwijają. Każda nowa wersja to wiele nowych dodatków i ulepszeń. Po to, aby Twoja praca była jeszcze łatwiejsza i bardziej efektywna. Nie pozwól sobie na pracę na przestarzałym oprogramowaniu. Skorzystaj już teraz z pełni możliwości najnowszych wersji CRM. Aby narzędzie CRM…

ModułyOpen Source

Niewielu ludzi wyobraża sobie życie bez telefonu komórkowego. Nawyk korzystania z urządzeń mobilnych przenika także do naszych miejsc pracy. Coraz częściej także w ramach wykonywania codziennych obowiązków, korzystamy z urządzeń przenośnych. Jeśli zastanawiasz się nad wyborem nowego systemu CRM, koniecznie zwrócić na ten aspekt uwagę. 1. Wybierz…

News

Kolejny miesiąc to kolejne podsumowanie wydarzeń w SuiteCRM. Ten rok dla SalesAgility jest szczególny, dlatego warto przypominać o działaniach producenta jednego z najlepszych systemów Open Source na rynku. Pull Request Po wprowadzeniu funkcji Pull Request do SuiteCRM wpłynęło wiele zgłoszeń o zrobienie testów i utworzenie nowego wydania. Producent systemu…

SuiteCRM

Kiedy korzystamy z komputera, smartfona czy jakiegokolwiek innego urządzenia elektronicznego, ważnym elementem tych wszystkich urządzeń jest interfejs użytkownika, czyli tzw. user interface (UI). Dla niektórych może to brzmieć jak zagadka, ale w rzeczywistości UI jest czymś, co każdy z nas używa na co dzień, bez względu na to, czy jesteśmy świadomi jego…

Open Source

Technologia zarządzania relacjami z klientami (CRM) od dawna uważana jest za niezbędne narzędzie dla wszystkich firm. Sektor lub wielkość organizacji nie mają znaczenia; każdy potrzebuje CRM. Zapewnia on najwyższej klasy doświadczenia klientów, jednocześnie zwiększając przychody i dając przewagę nad konkurencją. Wdrożenie systemu CRM ma kluczowe znaczenie dla organizacji…