SuiteCRM 7.10
Tak, jak zapowiadaliśmy w niedawnym wpisie, z początkiem 2018 ukazała się kolejna wersja oprogramowania SuiteCRM.
SuiteCRM to funkcjonalny, elastyczny Open Source CRM, który może być zainstalowany on-premise lub w chmurze, i umożliwia firmom oraz organizacjom pełną kontrolę nad danymi klientów. Oprogramowanie dostarcza praktyczne informacje o klientach, zwiększa liczbę konwersji, pomaga napędzać sprzedaż, wspiera obsługę klienta i porządkuje operacje biznesowe. W odróżnieniu od konkurencji (np. Salesforce, czy MS Dynamics), system SuiteCRM można dowolnie przebudować i dostosować, w zależności od specyficznych potrzeb Twojego przedsiębiorstwa!
Upgarde SuiteCRM 7.10
W SuiteCRM 7.10 uwzględniono długą listę modyfikacji i usprawnień. Poprawiono User Experience, dodano nowe funkcje oraz umożliwiono korzystanie z REST API. Najnowsza wersja oprogramowania pozwala również na „okiełznanie” procedur biznesowych zgodnie z wytycznymi Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Wiecej na ten temat tutaj: https://suitecrm.com.pl/suitecrm-2018/
SuiteCRM 7.10: nowe funkcje i poprawki
- Odświeżony motyw SuiteP
- nowy “uszczuplony” design. Kompaktowa odsłona SuiteP, która zapewnia więcej miejsca na ekranie dla wszystkich ważnych informacji.
- 4 schematy kolorystyczne do wyboru: Dawn, Day, Dusk lub Night.
- REST API
- Całkowicie nowy interfejs programistyczny aplikacji REST API w wersji v8.
- Wprowadzono również uwierzytelnianie za pomocą protokołu OAuth 2.0 i dostosowano interfejs API SuiteCRM do standardów branżowych.
- Interfejs API v8 o strukturze Swagger (OpenAPI v3.0) – zapewnia szczegółową i przejrzystą dokumentację.
- Survey Management – Zarządzanie ankietami
- Nowy moduł, który zapewnia możliwość tworzenia, projektowania i wysyłania ankiet do klientów. Wszystkie wyniki są rejestrowane w CRM, co pozwala w prosty sposób generować właściwe raporty.
- Moduł umożliwia korzystanie z szerokiej gamy pytań i nadaje się do wykorzystania przy tworzeniu kampanii e-mailowych lub samodzielnej strony internetowej (landing page, czy innej).
- Potwierdzone Opt-In (Double Opt-in)
- Nowa funkcja, wprowadzona, aby pomóc w dostosowaniu do prawodawstwa RODO. Umożliwia wdrożenie procedury potwierdzonego wyboru (Double Opt-In), w celu zapisu do kampanii mailowej.
- Formularz Web to Person automatycznie wysyła wiadomość E-mail w celu potwierdzeniu wyrażenia zgody i zapisu do kampanii (jeśli taka funkcja jest włączona).
- Istnieje możliwość manualnej aktualizacji statusu z poziomu modułu lub widoku rekordu konkretnego klienta.
- Pozostałe usprawnienia
- Dwuskładnikowe uwierzytelnienie
- Poprawiona funkcja alertów
- Udoskonalone zarządzanie hasłem
- Integracja Fail2Ban Logging
- Ulepszona wydajność poczty e-mail
Pełen opis zmian dostępny na oficjalnej stronie produktu: https://suitecrm.com/wiki/index.php/Release_notes_7.10.0
Jak zacząć korzystać ze SuiteCRM 7.10?
SuiteCRM to gotowy do użytku system CRM, który można pobrać ze strony suitecrm.com/download
W celu dokonania aktualizacji poprzedniej wersji SuiteCRM do 7.10 odwiedź suitecrm.com/upgrade-suitecrm
Aby w pełni skorzystać z dobrodziejstwa aplikacji, zachęcamy do kontaktu z wyspecjalizowaną firmą wdrożeniową, która dostosuje oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Tutaj wyjaśniamy co można wówczas zyskać: https://suitecrm.com.pl/suitecrm-a-firma-wdrozeniowa/