Open Source
Technologia zarządzania relacjami z klientami (CRM) od dawna uważana jest za niezbędne narzędzie dla wszystkich firm. Sektor lub wielkość organizacji nie mają znaczenia; każdy potrzebuje CRM. Zapewnia on najwyższej klasy doświadczenia klientów, jednocześnie zwiększając przychody i dając przewagę nad konkurencją. Wdrożenie systemu CRM ma kluczowe znaczenie dla organizacji…
Open Source
Elastyczność systemu CRM dla wielu firm i organizacji stała się kluczowym kryterium wyboru narzędzia do zarządzania relacjami z klientami. Jednym z ciekawych rozwiązań na rynku są aplikacje CRM Open Source. W tym artykule wyjaśniamy pojęcie „elastyczny CRM” oraz omawiamy korzyści związane z wykorzystaniem rozwiązań typu Open Source na przykładzie SuiteCRM….
Open Source
System oparty na otwartym kodzie, można swobodnie wykorzystywać, kopiować, modyfikować i rozpowszechniać. Kod źródłowy takiego rozwiązania musi być udostępniony publicznie. Użytkowanie aplikacji Open Source może, ale nie musi wiązać się z opłatami licencyjnymi. Tak w skrócie można przedstawić Open Source. Na otwartym kodzie oparty jest między innymi SuiteCRM….
OgólneOpen SourceSuiteCRM
Pomimo tego, że chcielibyśmy, myśleć o sobie inaczej, to wszyscy lubimy korzystać z ładnych rzeczy. Nie bez powodu wielu z nas jest gadżeciarzami. A co, jeśli wygląd strony czy programu, z którego się korzysta też ma wpływ na to jak się pracuje? Pomimo różnych gustów, jednak wolimy współpracować z tym, co jest przyjemniejsze dla oka i bardziej…
Open SourceSuiteCRM
Według najnowszych danych aż 70% kodu to aktualnie rozwiązania otwarte. Taki trend nie bierze się znikąd. Open Source zawojował rynek i warto sobie zdawać sprawę dlaczego. Nie można wykluczyć, że przyczyniła się do tego pandemia koronawirusa. Zwłaszcza na początku kiedy ciężko było przewidzieć, jaka przyszłość nas czeka; w tym…
NewsOpen SourceSuiteCRM
Idzie nowe. Brytyjska firma SalesAgility poinformowała na swojej stronie internetowej, że już w pierwszym kwartale 2020 roku możemy się spodziewać zupełnie nowej, nowoczesnej wersji oprogramowania SuiteCRM. SuiteCRM 8 to, obok przekształcenia SugarCRM w platformę Market-Sell-Serve, jedna z ważniejszych premier w branży IT. Użytkowników SuiteCRM…
OgólneOpen SourceSuiteCRM
SuiteCRM SaaS vs. On-premise Nowoczesny system CRM, który można zainstalować na własnym serwerze? Mamy dla Ciebie rozwiązanie! Nie da się ukryć, że żyjemy w czasach wszechobecnej subskrypcji. Ten model zdobywa szturmem przede wszystkim branżę IT. Software as a Service, czyli oprogramowanie sprzedawane jak usługa to nic innego jak…
OgólneOpen SourceSuiteCRM
Calculated Fields – pozytywny przykład współpracy społeczności Open Source Wraz z premierą SuiteCRM 7.8 przedstawiono kolejne udogodnienie sprzyjające uporządkowaniu zadań w zespole sprzedażowym. Innowacja systemu, o której mowa to rozszerzenie istniejącego modułu Workflow o nazwie Workflow Calculated Fields. Kod programistyczny budujący Workflow Calculated Fields został przekazany…
OgólneOpen SourceSuiteCRMSuiteCRM 7.7
Decyzję o zaprzestaniu rozwoju społecznościowej edycji twórcy systemu SugarCRM podjęli w 2013 roku. Aktualnie skupiają się na pracy w ramach wyłącznie komercyjnego modelu Open Source. Grupa zwolenników pozbawionej opłat licencyjnych wersji systemu CRM postanowiła jednak w dalszym ciągu rozwijać ideę SugarCRM Community Edition. Efektem tego jest…