fbpx

SuiteCRM Polska

Darmowy system CRM na licencji Open Source

Dlaczego dedykowany system CRM to klucz do skutecznego zarządzania firmą?

W świecie biznesu utrzymanie dobrych relacji z klientami to podstawa sukcesu. Na tę kwestię idealnie odpowiada dedykowany system CRM, a jednym z dobrych przykładów jest system SuiteCRM.

Jeśli szukasz narzędzia, które będzie odpowiednio dostosowane do Twojej firmy, powinno Cię to zainteresować.

Czym jest dedykowany system CRM?

Dedykowany system CRM to taki, który jest dostosowany specjalnie do potrzeb konkretnej firmy. Działa on jak swoisty asystent, pomagając w śledzeniu kontaktów z klientami, analizie danych i utrzymaniu klarowności w relacjach biznesowych.

Odpowiednie dostosowania narzędzia CRM można zrobić, wtedy gdy jest on oparty na otwartym kodzie. Oznacza to, że deweloperzy mają dostęp do podstawowego kodu, co równa się z możliwością robienia zmian. Umożliwia to jak najlepsze dopasowanie narzędzia do procesów firmy i jej działania.

Dlatego, jeżeli zastanawiasz się nad wyborem systemu CRM to dobrze jest brać pod uwagę Open Source. Takie narzędzie ma nieograniczone możliwości do zmian, a gdy okaże się, że jest ono już za małe dla organizacji, to w każdej chwili można je rozbudować. Jest to dobre rozwiązanie dla firm, które dynamicznie się rozwijają lub są dopiero na początku swojej biznesowej drogi.

dedykowany system crm

Takim systemem jest właśnie SuiteCRM. Aplikacja produkowana przez SalesAgility, która powstała jako fork SugarCRM Community Edition i rozwijana przez społeczność, która wspomaga działanie narzędzia.

Zalety dedykowanego systemu CRM na przykładzie SuiteCRM

1.     Dopasowanie do Twoich potrzeb

Wykorzystując SuiteCRM możesz poczuć się jak krawiec, który szyje garnitur na miarę. Dzięki niemu możesz dostosować system do konkretnych wymagań Twojej firmy. Niezależnie od tego czy prowadzisz mały biznes, czy duże przedsiębiorstwo, SuiteCRM może być dostosowany do Twojej indywidualnej sytuacji.

Jest to zaleta wspomnianego już Open Source. Pozwala to dostosować narzędzie do każdego procesu i różnych wymagań stawianych przed nim. Warto mieć to na uwadze, aby zdawać sobie sprawę z tego, że istnieją takie możliwości.

2.     Łatwe utrzymywanie kontaktów z klientami

Z pomocą SuiteCRM łatwo śledzić historię kontaktów z klientami. To oznacza, że zawsze będziesz mieć pełen obraz interakcji z klientami na wyciągnięcie ręki. To ważne, gdy chcesz dostarczyć klientom dokładnie to, czego potrzebują.

Takie działania wpływają na doświadczenia klienta, ponieważ sprzedawca wszystkie ważne informacje ma w systemie CRM. Dzięki temu, gdy zmieni się osoba obsługująca konkretnego klienta, nie będzie się musiała ponownie dopytywać o podstawowe informacje.

Kwestia Customer Experience jest ważna. Odpowiednie projektowanie doświadczeń klientów może pozytywnie wpłynąć na postrzeganie marki. Warto mieć na uwadze to, aby styczność z Twoją firmą kończyła się pozytywnie. Według badań Zippa przedsiębiorstwa, które skupiają się na CX, odnotowują 80-procentowy wzrost przychodów.

3.     Prosta analiza danych

Z SuiteCRM analiza danych staje się łatwiejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Możesz szybko sprawdzić, które działania przynoszą najlepsze rezultaty, co pomaga w podejmowaniu trefnych decyzji biznesowych.

Wykorzystując system CRM, możesz bez problemu skompletować raporty z informacjami o pracy Twojego zespołu lub o nowych klientach. Dzięki raportom również zyskasz wiedzę o tym czy ustawiane targety są realne i istnieje możliwość ich spełnienia.

4.     Bezproblemowe zarządzanie projektami

SuiteCRM nie tylko pomaga w obszarze relacji z klientami, ale także  ułatwia zarządzanie projektami. To praktyczne narzędzie do organizacji zadań i śledzenia ich postępu.

Wykorzystując narzędzie CRM, możesz śledzić postępy projektów i Twoich pracowników. Dzięki temu wszystko masz pod kontrolą i nie musisz się martwić o to, że coś Cię omija.

5.     Skalowalność

Niezależnie od tego, czy firma się rozwija, czy zmniejsza, SuiteCRM rośnie wraz z Tobą. Jest elastyczny i łatwo dostosowuje się do zmieniających się potrzeb biznesowych.

6.     Bezpieczeństwo danych

Bezpieczeństwo danych to priorytet dla SuiteCRM. Twoje informacje są chronione, co daje Ci spokój ducha i umożliwia skupienie się na rozwijaniu swojego biznesu.

SuiteCRM został zbudowany za pomocą języka PHP. Producent cały czas dba o ciągłe aktualizacje tego języka, aby zapewnić użytkownikom jak najlepsze warunki do działania.

O bezpieczeństwie aplikacji zbudowanych za pomocą PHP więcej przeczytasz tutaj.

Podsumowanie

Dedykowany system CRM, zwłaszcza taki jak SuiteCRM, to klucz do skutecznego zarządzania firmą. To narzędzie, które pomaga w utrzymaniu dobrych relacji z klientami, sprawnym zarządzaniu danymi i podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych. Ostatecznie, taki system to partner w sukcesie firmy.

Jeśli zainteresował Cię ten temat, skontaktuj się z nami!

Tagged:

You Might Also Like