Co nowego w SuiteCRM? Aktualizacja wersji 8.6.2 i 7.14.5
W najnowszych wersjach SuiteCRM, czyli 8.6.2 oraz 7.14.5, użytkownicy mogę spodziewać się wielu poprawek i ulepszeń, które mają na celu poprawę stabilności oraz funkcjonalności systemu.
Dzięki aktualizacjom SuiteCRM staje się jeszcze bardziej elastycznym narzędziem, które z powodzeniem wspiera firmy w zarządzaniu relacjami z klientami.
Co nowego w 8.6.2 i 7.14.5?
Nowe wersje przede wszystkim naprawiają występujące bugi. Przede wszystkim nieprawidłowe wyświetlanie przycisku MassUpdate, brak możliwości zapisywania rekordów modułu niestandardowego za pośrednictwem panelu podrzędnego, pewne trudności ze stylizacją różnych pól oraz dodanie wyboru języka do profilu użytkownika.
SuiteCRM 8.6.2
Główne zmian, jakie zaszły w wersji 8.6.2 to zmiany w konfiguracji.
Do pliku config.php dodano nową konfigurację o nazwie login_language. Ustawienie tej wartości na true spowoduje wyświetlenie sektora języka podczas logowania.
W profilu użytkownika i kreatorze pojawiła się możliwość wyboru języka. Dzięki temu każdy użytkownik może ustawić swój język za pomocą profilu i konfiguracji. Można to zmienić w zakładce Advanced. Na co warto zwracać uwagę to fakt, że zalogowanie się w innym języku spowoduje ustawienie preferencji na ten język.
Całą listę zmian znajdziesz na stronie SuiteCRM.
SuiteCRM 7.14.5
Również w wersji 7.14.5 zaszły zmiany, także głównie w konfiguracji. Dokonano takich samych zmian jak w wersji 8.6.2. Do pliku config.php dodano nową konfigurację o nazwie login_language. Ustawienie tej wartości na true spowoduje wyświetlenie selektora języka podczas logowania.
W profilu użytkownika można również zmienić język. Użytkownik może ustawić preferowany język za pomocą profilu i konfiguracji.
Pełną listę zmian i napraw w wersji SuiteCRM 7.14.5 znajdziesz na stronie.
Społeczność pomaga w zmianach
Duży wpływ na zachodzące zmiany oraz naprawy ma społeczność SuiteCRM. Dzięki temu, że system SupieCRM jest oparty na rozwiązaniu Open Source programiści niezwiązani z firmą produkującą narzędzie wciąż mogą mieć czynny udział w rozwoju systemu.
Zaangażowanie społeczności jest bardzo ważne i doceniane, dlatego, że proponowane zmiany są wdrażane. SalesAgility wyróżnia najbardziej zaangażowane osoby, można je znaleźć na stronie producenta.
Podsumowanie
Aktualizacja systemu SuiteCRM to kolejny krok w rozwoju tego narzędzia. Dlatego warto wdrażać nowe wersje, które pomogą rozwinąć możliwości, które daje system CRM.
Poza tym narzędzie CRM należy regularnie aktualizować, żeby system wciąż odpowiadał na potrzeby.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami!