Mobilny CRM – klucz do rozwoju sprzedaży
Niewielu ludzi wyobraża sobie życie bez telefonu komórkowego. Nawyk korzystania z urządzeń mobilnych przenika także do naszych miejsc pracy. Coraz częściej także w ramach wykonywania codziennych obowiązków, korzystamy z urządzeń przenośnych. Jeśli zastanawiasz się nad wyborem nowego systemu CRM, koniecznie zwrócić na ten aspekt uwagę.
1. Wybierz mobilny CRM
Dokonując wyboru systemu CRM, weź pod uwagę fakt, że sprzedawca nie zawsze może spędzić cały swój dzień przy biurku. Ważne jest, aby mógł pracować także w terenie, na mobilnych narzędziach. Zdecyduj się na system, który posiada aplikację mobilną albo jest w stanie dostosować wyświetlane treści do rozmiaru telefonu czy tabletu.
2. Działaj szybko
Na pewno nie raz było tak w Twojej pracy, że na szybko trzeba było sprawdzić listę klientów w systemie. Nie ważne czy w delegacji, czy na spotkaniu, gdy laptop albo nie jest w zasięgu ręki, albo włączenie go zabiera dużo czasu. Dzięki aplikacji w telefonie możesz szybko sprawdzić, co Cię interesuje w systemie, odfiltrować bazę i stworzyć specjalną grupę rekordów, zasadną podczas podróży służbowej. Wystarczy wybrać adres, pod który się wybierasz i uruchomić nawigację. Oczywiście na tym samym mobilnym urządzeniu.
3. Pracuj „w ruchu”
Aplikacja systemu przydaje się także w biurze. Kiedy odbierasz telefony nie tylko przy biurku, nie musisz się martwić o to, że zapomnisz, o czym była mowa. Szybko przygotujesz notatkę, którą od razu wpisujesz do systemu. Bez problemu porozmawiasz z klientem w windzie, w drodze na inne piętro czy do biurka. Nie zapomnisz żadnej ważnej informacji, ponieważ system masz cały czas pod ręką.
4. Natychmiast reaguj na potrzeby klienta
Na pewno miałeś kiedyś takiego klienta, który oczekiwał odpowiedzi praktycznie od razu, albo sam odpisywałeś od razu na maila, ponieważ odpowiedź może zaważyć na decyzję. Z aplikacją możesz odpowiedzieć na wiadomość w każdej sytuacji, nawet na spotkaniu pod stołem. Nie musisz wtedy rozkładać laptopa, a e-mail automatycznie „przypina się” do odpowiedniego rekordu i wzbogaca historię wzajemnej relacji.
5. Działaj w każdych warunkach
Niektóre aplikacje działają w trybie offline. Dlatego ważne jest, aby zwrócić uwagę na to, czy system, którym się interesujesz, spełnia taką funkcję. Przydaje się to w szczególności użytkownikom terenowym, którzy nie mogą polegać na stabilnym łączu internetowym. CRM w telefonie działa bez przeszkód nawet w trybie samolotowym. Pogląd informacji offline z urządzenia mobilnego przydaje się często w pociągach, kiedy przejeżdża się przez lasy.
6. Dlaczego warto wybrać SuiteCRM?
SuiteCRM wyróżnia się jako mobilne rozwiązanie CRM z kilku powodów:
- Otwarty kod źródłowy: Otwarty kod źródłowy SuiteCRM daje możliwość dostosowania systemu do unikalnych potrzeb firmy, co pozwala na elastyczność i oszczędność kosztów.
- Wsparcie społeczności i profesjonalne usługi: SuiteCRM oferuje wsparcie zarówno ze strony społeczności użytkowników, jak i profesjonalnej obsługi, co zapewnia ciągłe wsparcie i rozwijanie systemu.
- Integracje: SuiteCRM pozwala na integrację z wieloma innymi narzędziami, co ułatwia zarządzanie wszystkimi aspektami działalności.
Podsumowanie
Mobilny system CRM to klucz do skutecznej obsługi klienta i wzrostu sprzedaży. SuiteCRM, dzięki swojej zaawansowanej mobilności, stanowi doskonały przykład takiego rozwiązania. Elastyczność, personalizacja i dostępność na każdym etapie procesu sprzedaży sprawiają, że SuiteCRM jest wart uwagi każdej firmy, która dąży do osiągnięcia sukcesu w dzisiejszym konkurencyjnym rynku.
Jeśli chcesz dołączyć do zadowolonych klientów SuiteCRM, albo chcesz zadać nam pytanie, skontaktuj się z nami!