SuiteCRM Hosted – nowy sposób na hosting systemu SuiteCRM
W maju firma SalesAgility, która jest producentem systemu SuiteCRM, ogłosiła nową usługę. SuiteCRM Hosted. Nowoczesny sposób hostowania, który przedstawia firma, oferuje kolejne możliwości dla użytkowników.
Co to jest SuiteCRM Hosted?
Podczas zakupu narzędzia masz możliwości wybór miejsca jego instalacji. SuiteCRM Hosted to nowy sposób, w jaki możesz zarządzać systemem SuiteCRM. Poznaj jego wyróżniki:
- Nieograniczona liczba użytkowników
- Nieograniczone możliwości bez ukrytych warunków
- Nieograniczone wsparcie dla klientów
SuiteCRM Hosted to oferta od SalesAgility, która zapewnia hostowanie systemu na serwerach tej firmy. Dzięki temu nie musisz się zastanawiać i martwić o infrastrukturę, która powinna się znajdować w Twojej firmie i o którą trzeba zadbać. Aby podjąć najlepszą dla siebie decyzję, możesz skorzystać z 30 dni demo, dzięki którym dowiesz się, czy chcesz powierzyć system komuś innemu.
Gdy się zdecydujesz, możesz wybrać spośród różnych pakietów, które są dostępne. Trzy możliwości: Starter, Business i Premium, zależy od Twoich wymagań i oczekiwań.
Każda z opcji zawiera dedykowane funkcje, które są dostępne dla każdej wersji. Dla wszystkich wersji jest zapewniony brak limitu użytkowników, monitorowanie i wspieranie aplikacji przez 24 godziny na dobę oraz szkolenie wdrażające, które pozwoli na jak najlepsze zrozumienie funkcji systemu.
Wszystkie funkcje SuiteCRM dostępne w konkretnych opcjach są możliwe do przeanalizowania na stronie producenta.
Inne możliwości hostowania SuiteCRM
Czy wprowadzenie SuiteCRM Hosted zablokuje dotychczasowe możliwości instalacji systemu na własnych warunkach? Oczywiście, że nie.
Pozostałe sposoby hostowania systemu wciąż są dostępne.
Hosting na własnych serwerach (On-Premises)
W tym przypadku Twoja firma sama odpowiada za zakup, konfigurację i utrzymanie serwerów oraz infrastruktury potrzebnej do uruchomienia systemu CRM. Kupując narzędzie, umieszczacie go na prywatnych serwerach, którymi dysponuje.
Takie podejście zapewnia kontrolę nad danymi i środowiskiem, ale wymaga znacznych nakładów finansowych na sprzęt, oprogramowanie i zasoby ludzkie. To może wpłynąć na wydatki.
Chmura publiczna
Chmura to coraz popularniejszy sposób hostowania systemów CRM. Jest kilka dostępnych opcji, które można wykorzystać, na przykład Amazon Web Services (AWS), Microsoft Azure czy Google Cloud. Firmy płacą za wykorzystane zasoby, co pozwala na skalowalność i elastyczność infrastruktury w zależności od potrzeb. Takie działanie redukuje również konieczność inwestowania w sprzęt i umożliwia dostęp do danych z dowolnego miejsca.
SaaS (Software as a Service)
W tym modelu firma nie instaluje ani nie hostuje systemu CRM lokalnie. Zamiast tego, korzysta z aplikacji, a dostawca odpowiada za infrastrukturę, aktualizacje i wsparcie techniczne. Takim właśnie rozwiązaniem jest SuiteCRM Hosted.
Chmura prywatna
Jednym z rozwiązań jest chmura prywatna. Przykładem takiego rozwiązania jest hosting polskiego dystrybutora SuiteCRM — eVolpe.
Serwery eVolpe Cloud są zlokalizowane na terytorium Unii Europejskiej oraz zoptymalizowane pod obsługę oferowanych systemów. Za stabilność i wydajność infrastruktury odpowiadają certyfikowani specjaliści.
System pozbawiony opłat licencyjnych
SuiteCRM to narzedzie Open Source pozbawione opłat licencyjnych. Sam system nie kosztuje nic, można go pobrać z Internetu za darmo. Decydując się na SuiteCRM Hosted trzeba się natomiast liczyć z kosztami hostowania, które proponuje producent. Podane wyżej ceny to koszt za wybrany pakiet, który Cię zainteresował.
Podsumowanie
Na rynek wchodzi kolejna opcja hostingu SuiteCRM, z której możesz skorzystać. Warto o niej pamiętać w trakcie dokonywania wyboru. Teraz znany system możesz hostować dzięki jego producentowi. Dzięki temu można wszystkie funkcje i działania narzędzia mieć w jednym miejscu, zarządzane przez producenta oprogramowania.
Jeśli zainteresował Cię ten temat, skontaktuj się z nami!