OgólneSuiteCRM
SuiteCRM idealnie nadaje się do obsługi sprzedaży oraz budowania relacji z klientami, bez względu na wielkość firmy, w której zostanie wdrożony. Ponieważ jest to rozwiązanie Open Source, zasób jego funkcji może zawsze zostać odpowiednio rozbudowany, a nawet jeżeli wymaga tego sytuacja – ograniczony. Chociaż trudno wyobrazić sobie tę dugą ewentualność,…
Ogólne
Uwaga! Twórcy SuiteCRM – Sales Agility – informują o wprowadzeniu zasady regularnego wypuszczania na rynek kolejnych wersji ich systemu. Pojawiła się również wiadomość dotycząca długoterminowego wsparcia technicznego dla posiadaczy kolejnych upgrade’ów SuiteCRM (tzw. Long Term Support). SuiteCRM Long Term Support Jak nie trudno zauważyć,…
OgólneOpen SourceSuiteCRMSuiteCRM 7.7
Decyzję o zaprzestaniu rozwoju społecznościowej edycji twórcy systemu SugarCRM podjęli w 2013 roku. Aktualnie skupiają się na pracy w ramach wyłącznie komercyjnego modelu Open Source. Grupa zwolenników pozbawionej opłat licencyjnych wersji systemu CRM postanowiła jednak w dalszym ciągu rozwijać ideę SugarCRM Community Edition. Efektem tego jest…