CRM dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw
SuiteCRM idealnie nadaje się do obsługi sprzedaży oraz budowania relacji z klientami, bez względu na wielkość firmy, w której zostanie wdrożony. Ponieważ jest to rozwiązanie Open Source, zasób jego funkcji może zawsze zostać odpowiednio rozbudowany, a nawet jeżeli wymaga tego sytuacja – ograniczony. Chociaż trudno wyobrazić sobie tę dugą ewentualność, to jednak zdarza się, że w mniejszych przedsiębiorstwach, aby zachować przejrzystość systemu, najlepiej niektóre mechanizmy po prostu wyłączyć. W dużych organizacjach przystosowanie SuiteCRM do specyficznych wymogów może być nieco bardziej czasochłonne, ale we współpracy z wykwalifikowaną firmą wdrożeniową nie ma w tym zakresie praktycznie żadnych ograniczeń!
Idealny system CRM dla biznesu
Samo posiadanie systemu CRM bardzo usprawnia codzienną pracę handlowców. Zdarza się jednak, że narzekają oni na nieintuicyjny interfejs, niedobory funkcjonalne tudzież pokrętną logikę poszczególnych procesów. SuiteCRM zapobiega przed takim rozczarowaniem. Jest w pełni elastyczny i może być dopasowany nie tylko do branży, ale również do wielkości organizacji, a także jej specyficznych potrzeb. Dzięki temu z systemu korzysta się przyjemnie, nawet nie zauważając, jak przy okazji rośnie biznes i jak lojalni stają się klienci.
System, który pomaga budować trwałe relacje z klientami
Dzięki systemowi SuiteCRM nie tylko uporządkujesz posiadaną już bazę klientów, ale także w wygodny sposób ją rozwiniesz, jednocześnie zapewniając najwyższy poziom obsługi oraz budując trwałe relacje z klientami firmy, co w konsekwencji zapewnia przecież zwrot z podejmowanych inwestycji i dalszy rozwój biznesu! SuiteCRM sprzyja nawet aktywnościom z zakresu marketingu oraz obsługi posprzedażowej. W ten sposób zapewniony jest podgląd 360 st. relacji klient-firma.
Prosty w obsłudze system CRM
Poza tym, że SuiteCRM to potężne narzędzie operacyjne i analityczne, to służy on przede wszystkim sprzedawcom pozostającym w codziennym kontakcie z klientami firmy. Dlatego tak istotne jest, by było funkcjonalne i przyjemne w użytkowaniu. Twórcy systemu przykładają szczególną uwagę do User Experience. Już wkrótce światło dzienne ujrzy najnowszy interface – Suite8. W razie jakichkolwiek pytań na temat obsługi oprogramowania, na stronie producenta dostępne są: User Guide oraz forum. Pytania możesz kierowac także na kontakt@suitecrm.com.pl.