fbpx

SuiteCRM Polska

Darmowy system CRM na licencji Open Source

Ogólne

Top 8 wtyczek SuiteCRM:

Wtyczka do SuiteCRM ułatwia pracę w systemie. Rozszerzenie funkcjonalności pozwala skorzystać z czegoś więcej ponad standard oprogramowania od Sales Agility. Może też stanowić o Twojej przewadze nad konkurencją.

Poniżej przedstawiamy TOP 8 wtyczek do SuiteCRM, które uznaliśmy za najbardziej przydatne w codziennej pracy sprzedawcy.

Opracowanie: SuiteCRM Polska

Mobile App

Aplikacja QuickCRM pozwoli Ci na dostęp do systemu SuiteCRM na urządzeniu mobilnym, tablecie oraz laptopie. Co ciekawe, działa ona zarówno w trybie online jak i offline. Jest responsywna na wszystkich urządzeniach, nawet tych z bardzo małym ekranem, co sprawia, że korzystanie z niej jest łatwe, szybkie i przyjemne.

Dużą zaletą aplikacji jest to, że w pełni wykorzystuje możliwości aparatu, na którym ją zainstalujemy. Możliwe jest na przykład wyszukanie kontaktów i kontrahentów znajdujących się w okolicy, na podstawie obecnej lokalizacji oraz możliwość korzystania z aparatu lub galerii, w celu dołączenia zdjęcia do konkretnego rekordu w systemie CRM.

Dzięki niej możemy zarejestrować odbyte rozmowy telefoniczne bezpośrednio w CRMie oraz importować i eksportować listy kontaktów ze smartfona. Aplikacja pozwala także na synchronizacje kalendarza, który mamy w telefonie, z kalendarzem SuiteCRM.

Wtyczka do Outlooka

Jeżeli Twoi klienci najczęściej kontaktują się z Twoją firmą przez maila, to wtyczka SuiteCRM dla Outlooka będzie dla Ciebie idealna. Pozwala ona na zapisywanie wysłanych przez nich informacji w Outlooku, co spowoduje automatyczne uzupełnienie historii korespondencji w CRMie. Ułatwi to i przyśpieszy konwersację.

Bardzo istotnym aspektem funkcji importu wiadomości do systemu CRM jest możliwość wyboru maili, które zostaną zarchiwizowane w SuiteCRM. Powoduje to przejrzystość danych w systemie. Jeżeli chcesz, żeby dana wiadomość znalazła się w narzędziu, wystarczy ją wybrać specjalnie aktywowanym panelem do archiwizacji i tworzenia rekordów, który przypisze daną wiadomość do istniejącego kontaktu lub stworzy nowy namiar.

Wtyczka do Mautica

Integracja SuiteCRM i Mautica pozwoli rozwinąć współpracę między działem sprzedaży i marketingu w Twojej firmie. Dzięki korzystaniu z dwóch systemów naraz łatwiej jest osiągnąć cele określone dla tych dwóch działów. Wtyczka ta zapewnia sprzedaży informacje o leadach na wczesnym etapie zainteresowania ofertą, co pozwala im na szybką reakcję i zmaksymalizowanie efektywności działań. Równocześnie dział marketingu na wgląd w bieżące działania sprzedawców, co pozwala na dostosowanie oferty i działań marketingowych do potrzeb konkretnego kontaktu. Dzięki temu klient czuje, że jego potrzeby są rozumiane i chętnie podejmuje współpracę. 

Działanie integratora opiera się na przesyłaniu informacji między systemami. Oznacza to, że świeży lead zostaje przesłany do systemu CRM, zaraz po tym, gdy zostanie skwalifikowany. W osobnych subpanelach w rekordzie odbiorcy, namiaru czy kontaktu możemy podejrzeć poszczególne akcje, które podjęli w kontakcie z naszą firmą. Dowiedzieć się możemy np. tego czy otwierają nasze maile, czy klikają linki i formularze z naszej strony.

Takie informacje pomogą nam zrozumieć, na jakim etapie jest zainteresowanie zakupem produktu czy usługi. Bardzo pomocną funkcją jest możliwość zaciągania do systemu Mautic całej listy odbiorców generowanej na podstawie zaawansowanych raportów z systemu CRM.

Wtyczka do Gmaila

Podobnie, jak w przypadku plug-ina do Outlooka, ten integrator skierowany jest do firm, których komunikacja opiera się na mailingu. Yathit przygotował rozszerzenie, które usprawnia pracę działu sprzedaży. Dzięki niemu będziesz mógł tworzyć i edytować leady, kontakty i kontrahentów z poziomu Gmaila.

Wtyczka wyświetla okno z prawej strony ekranu, w którym dostępne są dane danego kontaktu takie jak: numer telefonu, historia konwersacji, linki do mediów społecznościowych. Ponadto dzięki integratorowi możliwe jest współdzielnie rekordów z wybranymi pracownikami firmy.

Integrator z Alfresco

Alfresco to system klasy ECM/DMS, który pozwala na zastąpienie analogowego archiwum, cyfrowym. Dzięki połączeniu tego systemu ze SuiteCRM możliwy jest natychmiastowy dostęp do konkretnej umowy, faktury czy innego potrzebnego dokumentu. Szybki dostęp do danych i dokumentów znacząco ułatwia i usprawnia pracę. 

Wtyczka pozwala na przyporządkowanie dokumentów odpowiednim rekordom i dostęp do nich zarówno przez CRM jak i przez samo Alfresco. Paczka uzupełniona została zabezpieczeniem związanym z zachowaniem porządku i określonej struktury archiwizacji, czyli automatycznie generowanych ścieżkach zapisu. W Alfresco możliwe jest także zarządzanie uprawnieniami do podglądu dokumentów w systemach. Oznacza to możliwość ograniczenia dostępu dla konkretnych stanowisk czy zespołów w firmie.

Integrator z VIES

Zacznijmy od tego, czym jest VIES. VIES (VAT Information Exchange System) to internetowy system wymiany informacji umożliwiający weryfikację numerów identyfikacyjnych podmiotów gospodarczych dla potrzeb transakcji transgranicznych. Przydatny w szczególności jeżeli Twoja firma współpracuje z przedsiębiorstwami z Unii Europejskiej. Znajdują się w nim oficjalne informacje o konkretnych spółkach.

Dzięki wtyczce od eVolpe możliwe jest automatyczne sprawdzenie danej firmy w SuiteCRM, bez potrzeby wychodzenia z systemu. Pozwala to na weryfikacje legalności danej spółki.

Monitor

Monitor to narzędzie zaprojektowane do automatycznego monitorowania oprogramowania. W razie wystąpienia błędu czy awarii w systemie natychmiast wysyła powiadomienie o usterce. Dzięki tej wtyczce, jeżeli w Twoim CRMie wystąpi jakiś błąd, zostaniesz o nim natychmiast powiadomiony.

Rozszerzenie to pozwala ustawić kanał, którym docierać będą powiadomienia o awarii. Możemy dostać wiadomość mailową lub za pomocą firmowego komunikatora. 

Anonymizer

Ochrona danych powinna być priorytetem dla wszystkich firm. Wtyczka Data Anonymizer dla SuiteCRM spowoduje, że Twój system CRM stanie się odporny na naruszenie danych. Jest to narzędzie, którego głównym zadaniem jest zakodowanie danych na Twojej instancji CRM, zachowując przy tym ich właściwości. Pozwala to na szybkie przygotowanie modelu testowego bez ryzyka wycieku danych.

Podsumowanie

Zaprezentowane przez nasz rozszerzenia SuiteCRM stanowią tylko małą cześć wszystkich dostępnych rozwiązań. Jeżeli pośród wymienionych przez nas paczek nie znalazłeś tego czego szukasz, odwiedź stronę SuiteCRM Store. Jest to sklep internetowy, na którym znajdują się wszystkie plug-iny dedykowane SuiteCRM.

You Might Also Like