Dlaczego aktualizacja systemu CRM jest kluczowym elementem rozwoju biznesu?
Dobre systemy CRM to takie, które dynamicznie się rozwijają. Każda nowa wersja to wiele nowych dodatków i ulepszeń. Po to, aby Twoja praca była jeszcze łatwiejsza i bardziej efektywna. Nie pozwól sobie na pracę na przestarzałym oprogramowaniu. Skorzystaj już teraz z pełni możliwości najnowszych wersji CRM.
Aby narzędzie CRM działał najlepiej, jak może warto zwracać uwagę na jego „datę przydatności”. Aktualizacja systemu CRM jest ważna, aby utrzymać wydajność pracowników i ich zadań.
W tym artykule wyjaśnię, na jakie aspekty należy najbardziej zwracać uwagę, aby mieć pewność, że pracujesz na najlepszym systemie, jaki możesz mieć.
Dlaczego warto aktualizować system?
Chyba nikt nie chce pracować na starym narzędziu, które nie spełnia połowy wymagań i działa z dużym opóźnieniem. Aktualizacja systemu CRM usprawni Twoje narzędzie tak, że o wiele wygodniej będzie Ci się z niego korzystać. Każdego chyba doprowadza do frustracji to gdy główne narzędzie pracy nie działa tak, jak sobie tego życzymy.
Warto zdawać sobie sprawę z tego, do czego może prowadzić brak aktualizacji systemu CRM.
- Bezpieczeństwo: Brak aktualizacji może powodować podatność na nowe zagrożenia związane z bezpieczeństwem. Producent oprogramowania CRM w miarę możliwości poprawia i zabezpiecza swoje rozwiązanie przed atakami hakerów. Brak aktualizacji oznacza, że dane, które posiadasz, mogą być narażone na ryzyko kradzieży lub utraty.
- Zmniejszona wydajność: Brak aktualizacji może prowadzić do spadku wydajności systemu CRM. Może to obejmować dłuższy czas odpowiedzi, problemy z integracją z innymi narzędziami lub błędy w działaniu.
- Brak nowych funkcji i usprawnień: Nowe wersje CRM często wprowadzają nowe funkcje, które mogą poprawić zarządzanie klientami i procesy biznesowe. Brak aktualizacji oznacza, że nie będziesz mógł korzystać z tych nowości.
- Trudności z integracją: Jeśli Twoja firma zmienia się lub rozwija, to brak aktualizacji może sprawić, że dostosowanie systemu CRM do nowych potrzeb stanie się trudne lub niemożliwe.
- Utrata konkurencyjności: Firmy korzystające z nowoczesnych i zaktualizowanych narzędzi CRM mogą lepiej obsługiwać klientów, dostarczać bardziej spersonalizowane oferty i reagować szybciej na zmiany rynkowe. Brak aktualizacji może prowadzić do utraty konkurencyjności na rynku.
Nowe wydanie SuiteCRM
SalesAgility producent SuiteCRM na początku października ogłosił wydanie nowej wersji swojego systemu. SuiteCRM 8.4.1, 7.14.1 i 7.12.13 zostały opublikowane na początku października. Najnowsze wydanie narzędzia to głównie poprawa zabezpieczeń i działania konserwacyjne z licznymi poprawkami, dlatego warto zaktualizować narzędzie do najnowszej wersji.
Jakie poprawki głównie naniesiono w tych wersjach? Głównie są to aktualizacje wyglądu systemu, poprawki problemów z importowaniem i rozwijaniem oraz przychodzącymi wiadomościami e-mail, które pojawiły się po wydaniu poprzedniej wersji.
Wszystkie informacje o przeprowadzonych pracach można znaleźć tutaj.
Trochę słow o SuiteCRM
SuiteCRM to jeden z najpopularniejszych systemów CRM na świecie. Został doceniony nie tylko przez użytkowników, ale również ekspertów, którzy zajmują się tematem Open Source na co dzień.
Narzędzie jest bogate w funkcje, które umożliwiają pracę od razu po zainstalowaniu i dostosowaniu systemu w Twojej firmie. Umożliwia zespołom sprzedażowym inteligentniejszą pracę, marketing i obsługę, zapewniając wszystkie korzyści CRM przy znacznie niższych kosztach, ze swobodą i elastycznością Open Source.
Oprogramowanie SuiteCRM można pobrać i hostować na własnych serwerach, umieścić w chmurze publicznej, prywatnej lub udostępnić jako oprogramowanie jako usługę. Pozwala Ci to zachować pełną kontrolę nad danymi, które posiadasz.
Dodatkowo SuiteCRM w podstawowej wersji jest pozbawiony opłat licencyjnych. Dlatego dobrze sprawdzi się w nowych, małych firmach, które dopiero wchodzą na rynek.
Podsumowanie
Aktualizacja systemu CRM to kluczowy element rozwoju biznesu, który może znacząco poprawić zarządzanie klientami, procesy biznesowe i efektywność sprzedaży. Nawet jeśli nie miałeś wcześniej do czynienia z CRM, teraz wiesz, dlaczego to ważne i jak możesz zacząć korzystać z tego narzędzia. Rozpoczęcie pracy nad CRM to inwestycja, która z pewnością zwróci się w postaci zwiększonej efektywności i lojalności klientów.
Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o systemie SuiteCRM, skontaktuj się z nami!