System dla Sprzedaży, Marketingu, Działu Obsługi Klienta oraz IT
System dla sprzedaży
SuiteCRM oferuje przejrzysty podgląd toczących się negocjacji handlowych oraz historii relacji z klientami. Pozwala Twojemu zespołowi działać szybciej i efektywniej. Oprogramowanie wspiera rozwój przedsiębiorstwa, pomaga budować prawidłowy i perspektywiczny lejek sprzedażowy. Posiadając tak potężne narzędzie, zapewnisz sobie ciągły dopływ rokujących transakcji, a także pozostaniesz na bieżąco ze wszystkimi aspektami relacji firma-klient.
Zarządzanie leadami (namiarami)
SuiteCRM pomaga zarządzać relacjami z klientami, poczynając od bardzo podstawowego etapu zainteresowania po obsługę zrealizowanych transakcji. Podgląd poszczególnych leadów sprzedażowych możliwy jest z poziomu listy. Otrzymane wyniki da się filtrować, np. po dacie ostatniego kontaktu albo statusie. Szczegółowy wykaz namiarów w SuiteCRM pozwala podejrzeć wszystkie istotne informacje w zaledwie jednej zakładce przeglądarki. W ten sposób zredukujesz czas odpowiedzi na zapytania ofertowe. Zamiast marnować energię na przeszukiwanie tradycyjnego kalendarza, spożytkujesz ją na faktyczne budowanie relacji.
Pełna kontrola nad kontaktami i kontrahentami
Centralne repozytorium klientów w SuiteCRM zapewnia podgląd 360° wszystkich aktywności oraz bogatą historię relacji ze wszystkimi osobami zaangażowanymi w proces na różnych jego etapach. Otrzymujesz pełen obraz zawartych kontaktów, szans sprzedażowych, spotkań, rozmów telefonicznych, a nawet wiadomości E-mail. Wszystkie te elementy tworzą wspólnie dokładny obraz potrzeb i wymagań zgłaszanych przez klienta, a także mocnych i słabych stron Twojej oferty w ich kontekście.
Raportowanie na temat sprzedaży
Przy użyciu modułu “Raporty” masz możliwość śledzenia wybranych aspektów Twojej pracy. Analizując dane wyświetlane bezpośrednio na dashboardzie systemu, poczujesz się niczym w kokpicie pojazdu kosmicznego. Możesz w ten sposób podglądać nie tylko popularny lejek sprzedażowy, ale każdy kastomowo stworzony wykres – wszystko w czasie rzeczywistym, uporządkowane w tworzących pulpit dashletach.
SuiteCRM dla Marketingu
SuiteCRM to narzędzie przydatne także w dziale Marketingu. Pozwala na kreowanie kampanii, wysyłkę wiadomości E-mail oraz podgląd rezultatów powziętych działań. System umożliwia automatyzację niektórych procesów oraz raportowanie na temat efektywności strategii marketingowej.
Generowanie leadów
W systemie SuiteCRM przygotujesz zarówno formularze web-to-lead jak i szablony wiadomości E-mail do wysyłki w kampaniach. Ponieważ SuiteCRM jest również narzędziem do sprzedaży, posiada szeroki zasób wiedzy na temat klientów, do których kierujesz przekaz promocyjny. Korzystaj z tej wiedzy, a poprawisz Customer Experience oraz zaktywizujesz odbiorców do aktywnego „podążania szlakami” Customer Journey Map.
“Karmienie” wiedzą
Pozyskiwanie nowych leadów to nie wszystko. Marketerzy mają też sporo do zdziałania na gruncie uświadamiania pozyskanych wcześniej klientów w zakresie zmieniającej się oferty przedsiębiorstwa. Do tego celu służy zwykle newsletter. W kreatorze wiadomości o nazwie Wizard stworzysz estetyczne i ilustratywne kreacje na temat produktów i usług skierowanych do poszczególnych grup odbiorców.
Automatyzacja marketingu
Podobnie jak w zakresie sprzedaży, automatyzacja procesów marketingowych w SuiteCRM odbywa się przy pomocy tzw. workflowów. Poprawnie skonfigurowane zapewnią, że na czas dotrzesz z właściwym przekazem reklamowym do odpowiednich osób. Możesz nawet określić warunki, po spełnieniu których dany lead trafi do działu sprzedaży, a nawet zostanie przypisany do konkretnego handlowca, zgodnie z obowiązująca w Twoim przedsiębiorstwie logiką biznesową.
Rozbudowa SuiteCRM o bardziej zaawansowane, dedykowane marketerom mechanizmy jest możliwa także dzięki integracji z systemami takimi jak Mautic, czy Mailchimp. Dzięki interfejsowi programistycznemu API możesz skorzystać z dostępnych dla społeczności Open Source wtyczek łączących systemy w jedną spójną platformę.
SuiteCRM dla działu Obsługi Klienta
W systemie SuiteCRM sprawnie obsłużysz także tych klientów, którzy już coś od Ciebie kupili. Jeżeli chcesz ich zatrzymać, powinieneś zadbać o profesjonalizm obsługi posprzedażowej. Nasze oprogramowanie oferuje Ci dedykowany do tego moduł o nazwie „Zgłoszenia”. Pomaga on uporządkować komunikację oraz skorzystać z szablonów i reguł rozpatrywania wniosków. Cała zapisywana w systemie historia obsługi tworzy przy tym ważny element kompleksowego obrazu relacji z klientem oraz pozwala wykrywać te obszary działalności, które powinieneś jeszcze usprawnić.
Portal klienta
Portal w ramach systemu, do którego dostęp mają Twoi klienci to wygodne rozwiązanie do zbierania zgłoszeń w preferowanej przez Ciebie formie. Jeżeli w przeszłości borykałeś się już z zaginionymi na poczcie lub na skrzynkach mailowych wnioskami reklamacyjnymi, możesz to uznać za konieczne usprawnienie. Portal umożliwia przyjmowanie wniosków bezpośrednio w systemie. Pracownicy odpowiedzialni za ich realizację otrzymają adekwatne powiadomienia. Podobnie klient, gdy jego zgłoszenie zmieni status.
Oszczędność czasu
Dzięki współpracy modułów “Zgłoszenia” oraz “Baza wiedzy” jesteś w stanie przygotować szablony odpowiedzi w standardowych przypadkach reklamacyjnych. W ten sposób zaoszczędzisz cenny czas i utrwalisz pozytywne wrażenie na temat kontaktu z przedstawicielami Twojego przedsiębiorstwa. Dbasz o Customer Experience? Wskaźniki właśnie poszybowały w górę!
Rozwój poparty doświadczeniem
Zgłoszenia rejestrowane w systemie mogą posłużyć jako cenny feedback w kontekście kierunków rozwoju oferty. Pomogą Ci również usprawnić to, co już dostarczasz swoim klientom. Nie ma lepszego badania rynku niż opinie zgłaszane bezpośrednio przez klientów Twojej firmy.
SuiteCRM – wybór Dyrektor IT
SuiteCRM oferuje Ci pełnię kontroli nad systemową infrastrukturą narzędzia. To do Ciebie należy decyzja czy wolisz zainstalować oprogramowanie na własnych serwerach, czy w chmurze producenta, bądź dostawcy systemu. Ponieważ jest to rozwiązanie Open Source, istnieje możliwość dokonania adekwatnych zmian w kodzie, które zapewnią realizację indywidualnych potrzeb. Jeżeli stawiasz na elastyczność, SuiteCRM to najlepszy wybór.
Wygodne administrowanie systemem
System posiada rozbudowany panel administratorski, który nawet bez prac deweloperskich pozwala na przystosowanie systemu do bardziej spersonalizowanych wymagań. Tzw. Studio wspiera tworzenie kastomowych pól, layoutów oraz relacji. Może też być wykorzystywane jako narzędzie do tworzenia reguł bezpieczeństwa, nadawania dostępów, ograniczania funkcjonalności poszczególnym grupom użytkowników itp.
Bezpieczeństwo danych
SuiteCRM to funkcjonalne, ale też rozwojowe narzędzie Open Source pozbawione opłat licencyjnych. W odróżnieniu od konkurencyjnych systemów tej klasy, nie ogranicza liczby użytkowników, czy wywołań API. Producent nie nakłada na Ciebie obowiązku instalacji systemu na jego serwerach, a zatem masz pełnię swobody i w tym zakresie. Dodatkowo nawet jeżeli skorzystasz z usług firmy wdrożeniowej, pozostaniesz właścicielem kodu programistycznego, co oznacza, że i nim możesz swobodnie dysponować.