fbpx

SuiteCRM Polska

Darmowy system CRM na licencji Open Source

SuiteASSURED – najnowszy produkt twórców SuiteCRM

Na oficjalnej stronie SalesAgility – producenta opensourcowego oprogramowania SuiteCRM – pojawiła się niedawno informacja o rozszerzeniu oferty o downstream fork dotychczas oferowanego rozwiązania.

Swoim nowym produktem SalesAgility chce docierać do szerszego grona klientów, w szczególności dużych przedsiębiorstw. SuiteASSURED ma być alternatywą dla komercyjnych systemów CRM takich jak: Sugar, Salesforce, SAP CRM czy Microsoft Dynamics CRM.

Będzie to narzędzie oparte na sprawdzonych, bezpiecznych i gwarantowanych długoletnim doświadczeniem mechanizmach. Kod programistyczny, podobnie jak w przypadku SuiteCRM, pozostanie otwarty, a zatem możliwe będzie dowolne dostosowanie architektury systemu do specyficznych potrzeb konkretnego przedsiębiorstwa.

SuiteASSURED to oddzielnie prowadzona, przetestowana i zarządzana przez firmę SalesAgility produkcja SuiteCRM skierowana do klientów klasy korporacyjnej i innych dużych organizacji, którym może nie wystarczać funkcjonalność niekomercyjnego narzędzia SuiteCRM.

Czym SuiteASSURED różni się od SuiteCRM?

SuiteASSURED podlega dodatkowym testom bezpieczeństwa. Podczas jego projektowania współpracowano z dobrze znanymi organizacjami bezpieczeństwa informacji (np. CREST i Open Web Application Security Project). Twórcom zależy, aby pod nowym szyldem dostarczać klientom produkt zgodny z najwyższymi standardami branżowymi i najlepszymi praktykami prowadzenia działalności gospodarczej.

SuiteASSURED posiada wszystkie zalety dojrzałego produktu open source takie, jak jakość, stabilność, szybki rozwój, wysoki poziom bezpieczeństwa, sprawdzony kod, otwarte standardy i przystępność. Dodatkowo oferuje wszelkiego rodzaju gwarancje, zapewnienia, klauzule bezpieczeństwa i wsparcie długoterminowe (Long Term Support).

Cechy charakterystyczne SuiteASSURED:

  • gwarancja dotycząca praw autorskich,
  • dodatkowa kontrola zabezpieczeń i usterek,
  • brak funkcjonalności testowych (tylko sprawdzone rozwiązania),
  • gwarancja wsparcia technicznego na poziomie L3,
  • gwarancja braku wad i defektów,
  • baza kodu utrzymywana na zewnątrz społeczności SuiteCRM,
  • dedykowany zespół dbający o rozwoju produktu SuiteASSURED.

 

suiteassured

Niezawodność – SuiteASSURED został zoptymalizowany do pracy w środowiskach korporacyjnych. Jego twórcy gwarantują, że oprogramowanie jest wolne od poważnych błędów programistycznych i dostarczane będzie włącznie ze wsparciem technicznym (standardowo na poziomie określanym symbolem L3, ale z możliwością rozszerzenia).

Konserwacja i utrzymanie – licencja SuiteASSURED obejmuje: poprawki błędów, pakiet serwisowy, uaktualnienia. Wszystko w ramach dedykowanego portalu wsparcia technicznego; dostępnego wyłącznie dla klientów SuiteASSURED.

Bezpieczeństwo – SuiteASSURED spełnia wysokie standardy bezpieczeństwa danych i realizuje politykę sumiennego testowania wdrażanych rozwiązań. Kontrole podatności na zagrożenia przeprowadził zespół złożony z wewnętrznych i niezależnych specjalistów, także takich zatrudnianych przez opiniotwórcze organizacje bezpieczeństwa IT.

Odszkodowania w ramach ubezpieczenia – ubezpieczenie SuiteASSURED obejmuje: wymianę jakiejkolwiek części kodu naruszającej poprawne działanie oprogramowania, konieczne modyfikacje kodu w razie zaistnienia niezgodności, zapewnienie prawa do niezakłóconego korzystania z oprogramowania

Gwarancja – SuiteASSURED gwarantuje, że prawa autorskie do oprogramowania należą do lub są licencjonowane przez SalesAgility, a wytwórca oprogramowania ma pełne prawo do jego dystrybucji (gwarancja praw autorskich).

Koszty licencji SuiteASSURED

W odróżnieniu od pozbawionego opłat licencyjnych SuiteCRM, SuiteASSURED jest dostępny po uiszczeniu zapłaty za wykorzystywanie systemu.

Jak podano na oficjalnej stroni internetowej produktu, system opłat licencyjnych SuiteASSURED jest łatwy do zrozumienia i prosty w obsłudze. Dokładną kwotę determinować będzie liczba instancji oraz użytkowników. Model został oparty na rocznej, odnawialnej subskrypcji, której uruchomienie zapewnia dostęp do wszystkich aktualizacji, poprawek, gwarancji i nowych wersji oprogramowania.

SalesAgility na swojej stronie internetowej rozróżnia trzy poziomy kosztów, nie podając na razie konkretnych stawek.

  • Poziom 1: pojedyncza instancja do 100 użytkowników
  • Poziom 2: pojedyncza instancja powyżej 100 użytkowników
  • Poziom 3: multi-instancja

 

Plan kolejnych wersji oprogramowania jest dostępny tutaj: https://suiteassured.com/portal-home/maintenance-and-upgrades

Co dalej ze SuiteCRM?

Żadne zmiany odnośnie wsparcia i dalszego rozwoju SuiteCRM nie zostały przewidziane. Produkt będzie nadal dostępny na niezmienionych zasadach. SuiteASSURED ma stanowić wyłącznie dodatek do oferty. Obie aplikacje będą współdzielić bazę kodu. Wszelkie funkcje, które zostaną użyte w SuiteASSURED trafią także do najnowszych wersji SuiteCRM. Podobnie wszelkie poprawki i zabezpieczenia.

W celu uzyskania dodatkowych informacji skontaktuj się z naszym zespołem.

Tagged:

You Might Also Like