Zapowiedzi nowości w SuiteCRM
Producent SuiteCRM robi kolejne kroki, aby rozwijać system w jak najlepszym kierunku. Działania, które ogłoszono, ewidentnie wskazują na wzmocnienie współpracy ze społecznością. Zapowiadane aktualizacje są w trakcie końcowych testów, więc użytkownicy mogą szykować się na nowe funkcje. Nowości w SuiteCRM już niedługo zostaną udostępnione.
Zobacz, jakie zapowiedzi i nowości ogłoszono już teraz.
Wydanie uzupełniające
Testy kolejnej wersji narzędzia SuiteCRM prawie się zakończyły, a jej wyniki powinny zostać opublikowane w ciągu najbliższych dni. W tym wydaniu znajdzie się ponad 25 poprawek, naprawiających dotychczasowe błędy zgłaszane przez społeczność.
Końcowe testy SuiteCRM 8.6
Wersja SuiteCRM 8.6 będzie zawierać szereg nowych funkcji i ulepszeń. Ma ona zwiększyć użyteczność produktu i wpłynąć na łatwość korzystania z systemu. Wpłynie to na lepsze odczytywanie Customer Journey, co pozwoli na bardziej trafną analizę.
Wprowadzone zostaną również ulepszenia w widoku mobilnym. Dzięki temu poprawią się doświadczenia użytkownika.
Update tej wersji jest planowany na marzec, tak jak zapowiadano dotychczas. SuiteCRM 8.6 zostanie wydany po zakończeniu pełnych testów.
Co nowego?
Zapowiedzi to nie wszystko, co producent systemu przygotował dla użytkowników. Warto zwrócić również uwagę na nowe rzeczy, które czekają społeczność i nie tylko.
Głosowanie nad zagadnieniami
Aby pomóc określić, które zagadnienia są ważne producent SuiteCRM poprosił swoją społeczność, która również pracuje nad ulepszeniem systemu, o wzięcie udziału w głosowaniu za pośrednictwem GitHub. Po przeprowadzeniu takiego głosowania wybrane zostaną najważniejsze zagadnienie, którym warto poświęcić uwagę. Te, które zyskają najwięcej uwagi, zostaną wydane w przyszłych wydaniach.
Aby zagłosować na dane zagadnienie, wystarczy przejść do jego oryginalnego opisu, kliknąć buźkę w lewym dolnym rogu, a następnie wybrać ikonę „kciuka w górę”. Wszelkie głosy oddane w inny sposób nie będą brane pod uwagę.
Roadmap
Niedawno producent narzędzia zaktualizował roadmapę, przedstawiając zmieniony harmonogram przyszłych wydań. Seria 7.x będzie wspierana do połowy 2025 roku, co da wszystkim czas na zaplanowanie przejścia na SuiteCRM 8.
Producent jest również w trakcie finalizowania kluczowych celów dla następnej wersji 8.7, a po jej ukończeniu roadmapa ponownie się zmieni.
Podsumowanie
Jak widać, jest na co czekać jeżeli chodzi o nowości w SuiteCRM. Na aktualizacje jest jeszcze za wcześnie, jednak wiać, że prace trwają i są na ostatniej prostej. Zapowiedzi pomagają też przygotować się użytkownikom na zmiany i dają im trochę więcej czasu. Nie pozostaje nic, tylko czekać na nowe informacje i udogodnienia, które producent szykuje wraz ze społecznością.
Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na temat systemu SuiteCRM, skontaktuj się z nami!