SuiteCRM staje się mobilny
Niedawno informowano o wydaniu nowej wersji SuiteCRM 8.5. To nie jedyna zmiana w systemie jaka zaszła. Update zawiera aktualizacje, poprawę bezpieczeństwa oraz rozszerzenie możliwości narzędzia. Warto o tym wszystkim wiedzieć, aby zdawać sobie sprawę, czego należy oczekiwać od SuiteCRM 8.5.
Dowiedz się jakie możliwości otwiera przed Tobą nowa wersja systemu SuiteCRM.
SuiteCRM 8.5 – poznaj nowości systemu
Aktualizacja systemu głównie miała na celu poprawić bezpieczeństwo i zarządzanie aplikacji. Głównymi założeniami było zaktualizowanie platformy bazowej oraz Angular 16, poprawia to obsługę danych i zwiększa wydajność narzędzia.
Poprawie uległa również wydajność systemu. W nowej wersji poprawiono czas logowania lub przeładowanie aplikacji, zwiększa to użyteczność i ogólną wydajność. Jest to kluczowe w tej wersji, ponieważ aktualizuje ona działanie wersji mobilnej aplikacji.
Mobilny system CRM
Użytkownicy coraz częściej pracują na urządzeniach mobilnych. Chyba to już nikogo nie dziwi. Dlatego coraz częściej pojawia się temat tego, żeby systemy CRM były dostępne z poziomu telefonu czy tabletu.
SuiteCRM od początku swojego istnienia odpowiednio dostosowuje się do tego, aby wyświetlał się na urządzeniach mobilnych. Jednak nowa aktualizacja udoskonala to jeszcze bardziej. Jednym z ważnych aspektów jest właśnie poprawa responsywności systemu SuiteCRM na telefonie. To na pewno dobra wiadomość dla osób, które o wiele bardziej wolą pracować ze smartphone lub bardzo często działa w podróży.
Najnowsza aktualizacja nie ogranicza się tylko do poprawy wyświetlania, ale także do UI. Jeżeli chcesz dobrać funkcje, które mają się wyświetlać w widoku mobilnym, możesz je dobrać z poziomu listy. Pomaga to w odpowiednim doborze oraz jest po prostu wygodniejsze. Dostosowano również widoki grafik, które odpowiednio się wyświetlają, tak aby były przyjemne dla oka.
Reagowanie na potrzeby i praca w ruchu
Aplikacja mobilna pomaga obsługiwać klientów również wtedy, gdy nie masz czasu, aby usiąść przy laptopie czy komputerze. Z aplikacją możesz odpowiedzieć na wiadomości w każdej sytuacji, nawet na spotkaniu pod stołem. Dzięki temu możesz pracować w każdych warunkach, w windzie, w samochodzie w drodze do klienta czy na spotkaniu. Nie ogranicza cię już dostęp do laptopa, możesz pracować w każdej chwili, wystarczy Ci telefon lub tablet.
Dlaczego SuiteCRM?
SuiteCRM wyróżnia się jako mobilne rozwiązanie CRM z kilku powodów:
- Otwarty kod źródłowy: Otwarty kod źródłowy SuiteCRM daje możliwość dostosowania systemu do unikalnych potrzeb firmy, co pozwala na elastyczność i oszczędność kosztów.
- Wsparcie społeczności i profesjonalne usługi: SuiteCRM oferuje wsparcie ze strony społeczności użytkowników, jak i profesjonalnej obsługi, co zapewnia ciągłe wsparcie i rozwijanie systemu.
- Integracje: SuiteCRM pozwala na integrację z wieloma innymi narzędziami, co ułatwia zarządzanie wszystkimi aspektami działalności.
Podsumowanie
SuiteCRM się zmienia coraz bardziej, a duży udział mają w tym członkowie społeczności, którzy czuwają nad rozwojem narzędzia. Warto trzymać rękę na pulsie i śledzić działania producenta systemu.
Jeśli zainteresował Cię ten temat, skontaktuj się z nami!