Oneworld Accuracy wdraża SuiteCRM, by lepiej zarządzać relacjami z klientami i automatyzować procesy biznesowe
Oneworld Accuracy
Vancouver, Kanada
Messina, Włochy
Typ organizacji: niezależna grupa przedsiębiorstw społecznych
Ponad 35 pracowników
Najważniejsze korzyści:
- Pomoc w definiowaniu procesów wewnętrznych
- Scentralizowany repozytorium wszystkich danych klientów – lepsza obsługa klienta
- Zaawansowane raportowanie i automatyzacja z intuicyjnym interfejsem użytkownika
- Dostęp do portalu „Provider” dla partnerów
Oneworld Accuracy – misja na rzecz jakości badań medycznych
Oneworld Accuracy (1WA) to niezależny dostawca zewnętrznej oceny jakości (EQA) dla laboratoriów medycznych i punktów testowych, z siedzibą w Vancouver w Kanadzie oraz oddziałem w Messinie we Włoszech. Organizacja prowadzi ponad 200 akredytowanych programów EQA, których celem jest poprawa jakości i wiarygodności wyników badań. Misją 1WA jest „osiągnięcie uniwersalnej dokładności testów na rzecz lepszej opieki zdrowotnej dla wszystkich ludzi”. Realizują tę misję, pomagając publicznym grupom zdrowia na całym świecie w uruchamianiu lub doskonaleniu własnych programów EQA poprzez innowacyjny model współpracy.
Jako kluczowy element tego modelu, 1WA opracowała, hostuje i stale rozwija zaawansowany, wielodostępny system informatyki EQA o nazwie OASYS (Oneworld Accuracy System). Dotychczas ponad 50 grup na całym świecie przyjęło ten model współpracy.
Współpraca z SuiteCRM
1WA zwróciła się do zespołu SuiteCRM, aby dodać funkcjonalności CRM i wsparcia do OASYS. Celem było stworzenie scentralizowanej platformy CRM, która integruje wszystkie dane z zewnętrznych wtyczek i systemów w jednym miejscu. Takie rozwiązanie miało ułatwić definiowanie procesów wewnętrznych i zwiększyć efektywność współpracy, pozwalając 1WA oraz partnerom skupić się na doskonałej obsłudze klienta i wzmocnieniu strumienia przychodów.
Wdrożenie SuiteCRM przebiegało w czterech fazach, z których jedna obejmowała zewnętrzną dystrybucję oprogramowania. Intuicyjny i łatwy w obsłudze interfejs był kluczowy, aby użytkownicy mogli samodzielnie korzystać z systemu bez konieczności nadmiernej pomocy lub szkoleń.
Cele projektu:
- Scentralizowana platforma CRM – integracja wszystkich danych biznesowych z systemów i wtyczek w jednym miejscu, zapewniająca pełny, 360-stopniowy wgląd w działalność firmy.
- Efektywność procesów – definiowanie i usprawnianie procesów wewnętrznych dzięki scentralizowanemu repozytorium, umożliwiające lepszą obsługę klienta i wzrost przychodów.
- Automatyzacja – zwiększenie możliwości automatyzacji i ograniczenie rutynowych zadań administracyjnych.
Rozwiązanie: SuiteCRM
SuiteCRM został wdrożony jako centralny system zarządzania relacjami z klientami i partnerami. Kluczowe elementy rozwiązania to:
- Scentralizowany system – utworzono jedno repozytorium dla wszystkich danych biznesowych, w tym danych z zewnętrznych wtyczek zintegrowanych z CRM.
- Efektywne procesy biznesowe – SuiteCRM umożliwił usprawnienie procesów biznesowych, pozwalając na analizę efektywności działań i identyfikację tych, które przynoszą największy zwrot z inwestycji.
- Automatyzacja procesów – dzięki automatyzacji codziennych czynności, zespoły wewnętrzne mogły skupić się na bardziej wartościowych zadaniach, minimalizując ręczne wprowadzanie danych.
- Rozbudowane raportowanie – moduł raportowania pozwala na analizę segmentowanych danych, wspierając podejmowanie strategicznych decyzji biznesowych.
„Wdrażając SuiteCRM przy wsparciu zespołu SuiteCRM, odnotowaliśmy znaczący wzrost zaangażowania pracowników. Kluczowe osoby w naszej organizacji wykorzystują SuiteCRM do prowadzenia nowych inicjatyw marketingowych i sprzedażowych oraz usprawnienia procesów wsparcia, co przekłada się na ogromne oszczędności kosztów operacyjnych. Planujemy także udostępnić interfejsy SuiteCRM naszym partnerom, aby i oni mogli czerpać korzyści z tego rozwiązania.”
Jeff Christensen, CTO Oneworld Accuracy12
Obecnie Oneworld Accuracy korzysta z wysokiej jakości, skonfigurowanego systemu SuiteCRM, idealnie dopasowanego do jej potrzeb. CRM jest głęboko zintegrowany z procesami biznesowymi i będzie rozwijał się wraz z firmą.
SuiteCRM – najpopularniejszy open-source’owy CRM na świecie
SuiteCRM to najpopularniejszy na świecie system CRM typu open source, z ponad 1,7 miliona pobrań i szacowaną liczbą użytkowników na poziomie 5,8 miliona osób na całym świecie.
To efektywna kosztowo i elastyczna platforma, która pomaga organizacjom zarządzać relacjami oraz automatyzować procesy w sprzedaży, marketingu, obsłudze klienta i raportowaniu.