WATT+VOLT prowadzi rewolucję dzięki spersonalizowanemu rozwiązaniu SuiteCRM
Najważniejsze korzyści:
- Jedna baza klientów – lepsze zarządzanie kontaktami i relacjami
- Większa efektywność dzięki automatyzacji kluczowych procesów biznesowych i integracji danych
- Rozbudowane raportowanie dzięki jednolitej bazie danych klientów i operacji
WATT+VOLT – dynamicznie rozwijająca się firma
WATT+VOLT to szybko rozwijająca się i dochodowa grecka firma, świadcząca zintegrowane usługi w zakresie energii elektrycznej i gazu. Firma stawia na innowacje, aby sprostać nowym wyzwaniom na międzynarodowym rynku energetycznym. W ramach dużego projektu transformacji IT, WATT+VOLT potrzebowała elastycznej platformy CRM, która mogłaby rosnąć wraz z firmą, a przede wszystkim – wspierać budowanie jeszcze lepszych relacji z klientami.
Zarządzanie projektami bez problemów dzięki SuiteCRM
WATT+VOLT potrzebowała systemu CRM, który zapewniałby pełny, 360-stopniowy wgląd w interakcje z klientami przez różne kanały i systemy. Dzięki temu pracownicy uzyskali jeden, spójny punkt odniesienia, a komunikacja i widoczność między działami znacznie się poprawiła. System miał wspierać usprawnienie codziennych procesów biznesowych i był kluczowym narzędziem do efektywnego zarządzania nimi – z myślą o dalszym, dynamicznym rozwoju firmy.
SuiteCRM przeprowadził z WATT+VOLT warsztaty, podczas których określono kluczowe potrzeby i wymagania, a następnie rozpoczęto prace nad niezbędnymi funkcjonalnościami dla każdego działu.
Wyzwanie
Najważniejsze rozwiązane problemy:
„Sukces wdrożenia SuiteCRM jako naszego korporacyjnego systemu CRM wynika z wielu czynników: elastyczności produktu, dopasowania do naszych potrzeb i zwinnej realizacji projektu, ale przede wszystkim – z ogromnego zaangażowania zespołu SuiteCRM w przekazywanie nam swojej wiedzy i doświadczenia.”
KOSTAS PETROU, CIO
- Scentralizowany system – utworzono jedną bazę danych dla wszystkich informacji o klientach i komunikacji między działami, z dostosowanymi poziomami dostępu i układami interfejsu.
- System zgłoszeń (ticketing) – wdrożono jednolity system do zarządzania sprawami klientów, umożliwiający płynny przepływ informacji i eliminujący wąskie gardła.
- Zintegrowane rozwiązanie – SuiteCRM łatwo integruje się z innymi systemami korporacyjnymi, takimi jak telefony czy systemy rozliczeniowe. Dzięki temu dane, takie jak faktury, są automatycznie wprowadzane do CRM, co zwiększa spójność i integrację danych.
- Walidacja danych – SuiteCRM zapewnia niestandardowe funkcje, np. walidację numeru VAT, co zwiększa dokładność danych i bezpieczeństwo procesów.
- Skalowalność i łatwość utrzymania – zespół SuiteCRM przeszkolił i wspierał wewnętrzne zespoły IT WATT+VOLT, aby firma mogła samodzielnie rozwijać i modyfikować system w przyszłości.