Pluginy, które ułatwią ci pracę ze SuiteCRM w 2024 roku
Dodawanie rozszerzeń do narzędzia CRM to dobry sposób na dodanie kolejnych funkcjonalności, które ułatwiają prace. Szczególnie dobrą praktyką może być zrobienie tego w parze z systemem opartym na otwartym kodzie. Takie możliwości dają właśnie pluginy SuiteCRM.
Dowiedz się jakie ułatwienia możesz zyskać i dzięki czemu.
SuiteCRM Outlook plugin 4.2.0
Wtyczka SuiteCRM Outlook została zbudowana przez programistów w celu poprawy wydajności, niezawodności i stabilności dla klientów. Obsługuje programy od Outlook 2016 do Outlook 365 (zarówno w wersji webowej, jak i desktopowej) i jest idealnym rozwiązaniem dla osób korzystających z usług poczty elektronicznej firmy Microsoft.
Wydanie SuiteCRM Outlook zawiera dużą aktualizację zarówno funkcjonalności jak i UI. Ponadto poprawiono błędy, które wystąpiły w poprzedniej wersji.
Warto zainstalować wtyczkę SuiteCRM Outlook, ponieważ:
- Jest łatwa do instalacji i używania
- Jest niezawodna i solidna, zapewniająca płynną integrację między SuiteCRM i Outlookiem
- Zawiera funkcję ręcznej i automatycznej archiwizacji
- Jest stworzona przez zespół SuiteCRM
Pełną listę zmian i wprowadzonych ulepszeń w wersji 4.2.0 oraz poprzednich aktualizacjach, znajdziesz tutaj.
Pobierz najnowszą wersję wtyczki SuiteCRM Outlook.
Integrator SuiteCRM i Alfresco
Szukając w Internecie informacji o różnych wtyczkach do narzędzia SuiteCRM natrafisz na kilka różnych rozszerzeń.
Kolejnym wartym uwagi jest plugin Alfresco. Jest to system klasy ECM/DMS. Z jego pomocą z łatwością zarchiwizujesz umowy, faktury czy jakiekolwiek inne dokumenty, które znajdują swoje miejsce w rekordzie klienta, którego właśnie obsługujesz. Ponieważ produkujesz zdecydowanie mniej namacalnych kopii, odzyskujesz również sporo przestrzeni biurowej.
Narzędzie działa tak, że nadaje użytkownikom SuiteCRM dostęp do plików zapisanych w Alfresco, przyporządkowuje dokumenty odpowiednim rekordom (np. namiarom). Wyniki wyszukiwania dokumentów są wywoływane także po stronie CRM, w każdej chwili można się również szybko przenieść do Alfresco. To od użytkownika zależy, w której aplikacji przeszukuje firmową bazę wiedzy.
Paczka została dodatkowo zabezpieczona, aby zachowała porządek i określoną strukturę archiwizacji. Dzięki temu automatycznie generuje się ścieżka zapisu.
Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj.
Integrator SuiteCRM i Mautic
Kolejną integracją, która bez wątpienia jest warta uwagi jest ta z narzędziem do Marketing Automation. Jest to niezwykły plugin, ponieważ głównie ułatwi pracę działowi marketingu, który zyskuje rozszerzenie do pracy.
Mautic to narzędzie do Marketing Automation oparte na otwartym kodzie, co idealnie współgra z systemem SuiteCRM. Obie te aplikacje można rozwijać bez przeszkód oraz łączyć ze sobą tak, żeby działały wspólnie na sukces.
Integrator wysyła leady marketingowe do systemu CRM zaraz po tym, jak ustalono e-mail konkretnej osoby. Na podstawie tej informacji eliminowane są ewentualne duplikaty rekordów. Jeżeli dany adres występuje już w bazie, informacje o aktywnościach marketingowych są do niego dopisywane z pominięciem etapu utworzenia nowego namiaru. Z poziomu CRM można kontrolować np. ilość punktów zdobywanych przez klienta za aktywności marketingowe. W osobnym subpanelu w rekordzie odbiorcy, namiaru, czy kontaktu ujawniane są poszczególne akcje takie jak: otwarcie maila, kliknięcie linku, wypełnienie formularza. Jest to niezwykle cenna wiedza, która może prowadzić do wniosku, że zainteresowanie zakupem jest aktualnie za bardzo wysokim poziomie.
Więcej informacji na temat tej wtyczki znajdziesz tutaj.
Integrator SuiteCRM i GUS
Ostatnim integratorem wartym polecenia jest plugin GUS. Pozwala na pobranie danych na temat podmiotu gospodarczego do CRM bezpośrednio z bazy Głównego Urzędu Statystycznego (na podstawie wprowadzonego NIP). Dane pozyskiwane dzięki integracji to: nazwa, REGON, typ podmiotu, adres – w tym ulica, kod pocztowy, miejscowość, powiat, gmina raz województwo.
Taka integracja pomoże wykluczyć błędy w zapisach, literówki czy puste pola. Nie trzeba szukać dodatkowych informacji, których zapomniał podać klient, ponieważ wszystko można pobrać z bazy, która bez problemu wypełni wszystkie brakujące dane.
Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Podsumowanie
Narzędzi Open Source daje wiele możliwości rozszerzenia swoich funkcjonalności nie tylko poprzez zmiany w samym narzędziu, ale także dzięki integracjom. Działanie z tym narzędziem może przynieść kolejne możliwości, które pomogą kolejnym zespołom usprawnić pracę.
Jeśli zainteresował Cię ten temat, skontaktuj się z nami!