SuiteCRM uznany za najlepszy system Open Source według Forbes Advisor
Dobrze znany system SuiteCRM ponownie został uznany za najlepszy Open Source.
Elastyczny, przyjazny dla użytkownika i z szerokimi opcji dostosowywania, system po raz kolejny udowodnił, że jest najlepszym wyborem dla firm poszukujących CRM, który nie zawiera wysokich opłat licencyjnych.
Uznanie przez Forbes’a podkreśla zaangażowanie SuiteCRM w oferowanie solidnego, dostępnego narzędzia CRM, które pomaga firmom rozwijać się, budować silniejsze relacje z klientami oraz zwiększać sprzedaż i działania marketingowe.
SuiteCRM się rozwija
Dzięki zespołowi programistów, a także oddanej społeczności i użytkownikom na całym świecie, SuiteCRM stale ewoluuje, aby sprostać potrzebom firm każdej wielkości. Dodawane są nowe funkcje i integracje, które konkurują nawet z najdroższymi platformami CRM.
W przeciwieństwie do konkurentów otwartość SuieCRM pozwala firmom na personalizację w celu dopasowania do unikalnych zadań i procesów, co czyni go wyróżniającą się opcją w przestrzeni CRM.
Uznanie ze strony Forbes Advisor pokazuje, że nie trzeba dysponować ogromnym budżetem, aby mieć wysokiej jakości, konfigurowalny CRM. SuiteCRM nadal wzmacnia pozycję firm na całym świecie, udowadniając, że oprogramowanie Open Source może zapewnić wyniki na najwyższym poziomie.
Czym jest Open Source?
CRM Open Source to platforma do zarządzania relacjami z klientami, która publicznie udostępnia swój kod źródłowy do użytku i manipulacji w celu dostosowania i integracji.
Forbes Advisor ocenił dostępne systemy CRM, które konkurują w tej przestrzeni pod względem łatwości użytkowania, opcji dostosowania, kosztów i opcji obsługi klienta.
Wybierając najlepsze opcje wśród systemów CRM, Forbes Advisor wziął pod uwagę zarówno funkcje, których można oczekiwać od różnych narzędzi jak i unikalne cechy dostępne tylko w systemach do zarządzania relacjami z klientami.
Metodologia badania
Przyjrzano się wszystkim kwestiom, od cen po łatwość wykorzystania i funkcje każdego z nich, aby pomóc Ci dostosować system zarządzania relacjami z klientami. Zbadano również reputację każdej z firm, aby sprawdzić, co obecni i byli użytkownicy, sądzą o swoich doświadczeniach.
Niektóre z rzeczy, które brano pod uwagę to:
- Łatwość obsługi: Preferowano oprogramowanie, które było nie tylko łatwe w nawigacji i obsłudze bez konieczności dostosowywanie, ale także takie, które jest łatwe do wprowadzenia zmian dla zespołu technicznego.
- Koszty: Upewniano się, że wszystkie opcje na tej liście są przystępne cenowo. Kwota, którą będziesz musiał wydać, została zważona, aby upewnić się, że każde rozwiązanie jest realnym kandydatem do wykorzystania w porównaniu z konkurencją.
- Cechy i funkcjonalność: Poszukiwano tego, jak funkcjonalne jest dostosowywanie kodu źródłowego i oprogramowania do własnych potrzeb. Szukano również funkcji dostępnych od razu, które sprawiają, że oprogramowanie jest dobrą platformą przed dostosowaniem, takich jak możliwości analityczne i funkcjonalność bazy danych klientów.
- Wsparcie: Korzystając z oprogramowania Open Source, zespół techniczny może od czasu do czasu potrzebować wsparcia tych, którzy je stworzyli. Ważne jest, aby zespół wsparcia był aktywny i responsywny, gdy szukasz produktu CRM.
- Reputacja: Sukces, jaki inne firmy lub organizacje odniosły w dostosowywaniu każdej z platform CRM, jest ważny w kryteriach. Posiadanie silnej reputacji produktu, z którego ludzie lubią korzystać, w połączeniu z reputacją i ciągłym rozwojem, to ważne długoterminowe kwestie, które należy wziąć pod uwagę.
Najlepsze systemy CRM Open Source 2024
CRM Open Source to platforma do zarządzania relacjami z klientami, która publicznie udostępnia swój kod źródłowy do użytku w celu dostosowania i integracji.
Najlepszy CRM tego typu jest łatwy do użycia, oferuje solidne, gotowe rozwiązanie i zapewnia przystępne plany hostingu. Zazwyczaj są one używane przez zespoły z doświadczeniem technicznym, które potrzebują niestandardowego rozwiązania.
Forbes Advisor ocenił najlepsze opcje pod kątem łatwości użytkowania, opcji dostosowywania, kosztów i obsługi klienta.
SuiteCRM
SuiteCRM to najlepsza opcja all-inclusive dla Ciebie, jeśli potrzebujesz systemu do budowania integracji lub tworzenia własnej wersji. Oferuje nieograniczoną liczbę potencjalnych klientów i kontaktów, zapewniając jednocześnie dogłębną analitykę i raportowanie, które pomogą Ci podejmować trafne decyzje sprzedażowe. SuiteCRM ma najlepsze gotowe rozwiązanie spośród wszystkich opcji Open Source.
SuiteCRM to bardzo solidne rozwiązanie, które daje wiele możliwości. Jeśli szukasz rozwiązania Open Source, które zbliży się do Salesforce, może to być najlepsza dostępna opcja. Jest to w pełni funkcjonalny CRM ze wszystkim, czego potrzebujesz do prowadzenia i dostosowywania operacji sprzedaży. Niestandardowe raporty graficzne dobrze wyglądają i zapewniają dodatkową skuteczność raportowania.
Chociaż SuiteCRM ma jedne z najlepszych ogólnych opcji, może wymagać wysokiego poziomu wiedzy technicznej do zainstalowania i wykorzystania wszystkich jego możliwości. Opcje planu wsparcia mogą być również droższe w porównaniu do innych systemów CRM. Tak więc, chociaż ma największą moc, będziesz potrzebować dobrego zespołu technicznego.
Komu się sprawdzi?
Każdy, kto chce wprowadzić niewielkie zmiany w CRM za pomocą kodu źródłowego i potrzebuje silnego, gotowego do użycia rozwiązania, powinien rozważyć SuiteCRM. Użytkownicy, którzy chcą czegoś, co jest zbliżone do Salesforce pod względem mocy, ale jest w pełni konfigurowalne, nie muszą szukać dalej.
Zalety | Wady |
Niestandardowe narzędzia rozwoju relacji | Aby korzystać z oprogramowania, należy je pobrać |
Działa na każdym systemie operacyjnym | Główna pomoc techniczna jest oparta na społeczności |
Płynna integracja dzięki możliwości wykorzystania REST API | Wymaga wysokiego poziomu wiedzy technicznej |
Odoo CRM
Odoo zostało wybrane ze względu na silny pakiet aplikacji, które współpracują ze sobą i zapewniają znacznie większy zestaw możliwości niż tylko CRM. Odoo oferuje bezpłatne pobranie systemu do samodzielnego użytku z możliwością zakupu dodatków i hostingu. Pełny zestaw aplikacji biznesowych zawartych w ofercie Odoo sprawia, że może on pomóc w płynnej współpracy wszystkich procesów.
Funkcje raportowania są zawarte w oprogramowaniu. Forbes zauważył również, że umiejętności techniczne pozwalające na korzystanie z najlepszych funkcji Odoo mogą przewyższać średnie wymagania innych dostępnych systemów CRM.
Komu się sprawdzi?
Odoo to dobry system, jeśli szukasz bardziej kompleksowego rozwiązania dla swoich operacji biznesowych. Najlepiej nadaje się dla firm, które mają również wiedzę techniczną do tworzenia własnych raportów dla aplikacji. Istnieje ponad 10 000 aplikacji, z którymi można się połączyć.
Zalety | Wady |
W pełni zintegrowane aplikacje usprawniające wszystkie operacje biznesowe | Trudny w użyciu w porównaniu z innymi opcjami |
Modułowa konstrukcja ułatwia łączenie i dopasowywanie potrzebnych funkcji | Ograniczone opcje raportowania |
Wersja Open Source integruje się z ponad 10 tys. aplikacjami |
OroCRM
OroCRM oferuje raportowanie na poziomie przedsiębiorstwa, dzięki czemu doskonale nadaje się dla wielu firm, zwłaszcza związanych z handlem internetowym lub detalicznym. Silnik raportowania jest bardzo solidny i daje możliwość śledzenia wszystkiego, od przychodów z witryny po analizę częstotliwości klientów. Ponadto OroCRM oferuje rynek, który pomaga w integracji z narzędziami innych firm i obejmuje integracje między innymi z Magneto, Mailchimp, Zendesk, Amazon i eBay.
System obejmuje wszystko, od zarządzania potencjalnymi klientami po pomoc w tworzeniu odpowiedniego środowiska pracy dla zespołu. Dashboardy ułatwiają śledzenie sukcesów zespołu, pozwalając mierzyć wskaźniki KPI i oceniać ogólną wydajność firmy lub produktu.
Wersja Community Edition OroCRM jest bezpłatna. Można ją hostować samodzielnie.
Komu się sprawdzi?
OroCRM odpowiednio się sprawdzi w firmach e-commerce, które muszą dostosować swoje raporty lub zintegrować się z wieloma innymi programami.
Zalety | Wady |
Działa natywnie z najlepszymi platformami e-commerce | Obsługa klienta jest ograniczona do użytkowników korporacyjnych |
Raportowanie jest intuicyjne z wieloma opcjami dostosowania | Brak aplikacji mobilnej |
Marketplace oferuje integrację z dziesiątkami narzędzi innych firm |
Podsumowanie
SuiteCRM zyskuje uznanie nie tylko za innowacyjność i elastyczność, ale przede wszystkim za jakość, jaką oferuje w przestrzeni CRM dostępnej dla każdego, niezależnie od budżetu.
Uhonorowanie SuiteCRM przez Forbes Advisor to wyraz uznania dla oprogramowania, które zmienia zasady gry w zarządzaniu relacjami z klientami. SuiteCRM pozwala organizacjom na większą niezależność, dzięki czemu mogą one samodzielnie rozwijać i personalizować swoje narzędzia sprzedażowe oraz marketingowe.
W erze cyfrowej, w której zwinność i dostosowanie są kluczowe, SuiteCRM udowadnia, że oprogramowanie Open Source nie tylko dorównuje płatnym konkurentom, ale także może wyznaczać nowe standardy w branży.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat SuiteCRM, skontaktuj się z nami!