5 argumentów, które przekonują dyrektorów do oprogramowania SuiteCRM
Od liczby dostępnych na rynku rozwiązań CRM można dostać zawrotu głowy. Różnorodność oprogramowania tej klasy może przytłaczać nawet zorientowanego w technologii decydenta. Celem tego artykułu nie jest wyłożenie teorii, czy klasyfikacji systemów informatycznych dla biznesu. Skoro trafiłeś już na bloga SuiteCRM, to zapewne zdążyłeś już zawęzić wybór do systemów Open Source, a przynajmniej rozważasz ich przewagi. Co może przekonać Cię do SuiteCRM? Nasi partnerzy wymieniają następujące argumenty.
1.Remedium na problemy biznesowe
Brzmi jak banał, ale rzeczywiście jest to jeden z kluczowych powodów, dla których przedsiębiorcy rozglądają się za systemem informatycznym. Proces poszukiwania narzędzia CRM wyzwalany jest zwykle przez potrzebę uporządkowania wewnętrznych procedur. Dokładnie do tego posłuży Ci SuiteCRM! Rdzeń systemu stanowią mechanizmy obsługujące procesy okołosprzedażowe. Zaliczają się do nich przede wszystkim: konwersja leadów marketingowych w namiary zainteresowane zakupem, koncepcja lejka sprzedaży, śledzenie szans sprzedażowych. SuiteCRM posiada również szeroki zakres modułów do obsługi pozostałych aspektów prowadzenia biznesu. Niektóre z nich wykraczają nawet poza obszar sprzedaży. Zanim Twoja firma będzie gotowa na inwestycję w kompleksowo wyposażoną platformę IT (w tym oprogramowanie marketing automation, ERP, czy ECM), istnieje możliwość skorzystania z funkcji takich jak obsługa faktur, prowadzenie kampanii e-mailingowych, czy katalogu produktów. Wszystko w ramach bogato wyposażonego w moduły SuiteCRM.
2. Uniwersalność i brak opłat licencyjnych
SuiteCRM oferuje swobodę wyboru miejsca instalacji oraz doboru przeglądarki. Producent nie ogranicza wolności klienta w tym zakresie. Oprogramowanie można osadzić zarówno na własnych serwerach, jak i skorzystać z hostingu oferowanego przez firmę wdrożeniową. Ponieważ SuiteCRM to aplikacja webowa, istnieje opcja korzystania z niej w dowolnym miejscu, z dowolnego urządzenia, za pomocą ulubionej przeglądarki. System nie narzuca Ci stylu pracy, a przez to jest jeszcze bardziej uniwersalny i może być wykorzystywany przez firmy z dowolnej branży, bez ograniczeń jeżeli chodzi o liczbę użytkowników. Nie obowiązują opłaty za liczbę aktywnych licencji! System w żaden sposób nie ogranicza rozwoju Twojego przedsiębiorstwa!
3. Elastyczność
Ponieważ kod systemu jest otwarty, bez problemu dokonasz w nim dowolnych przekształceń. Nawet jeżeli na początku wystarczały Ci standardowe moduły, we współpracy z wykwalifikowaną firmą wdrożeniową możesz je odpowiednio rozbudować. W ten sposób wygodnie zracjonalizujesz wydatki. Zamiast zabezpieczać się na późniejsze lata, inwestując w kombajn dla rozwiniętych korporacji, lub co 5 lat zmieniać narzędzie na nowe, skorzystaj ze SuiteCRM i pozwól mu rozwijać się wraz z organizacją, którą zarządzasz.
4. Społeczność Open Source
Czwarty argument jest chyba najmniej doceniany. Przedsiębiorcy zwykle oczekują systemu, który… działa. Nie skupiają się na tym, jak postępują innowacje. Gdy te stają się standardem, zaczynają ich po prostu wymagać. Open Source angażuje programistów z całego świata. W ten sposób do aplikacji SuiteCRM trafiają rozwiązania zainspirowane praktyką biznesową światowych liderów. Wydania kolejnych wersji pojawiają się zgodnie z oficjalnym release cycle produktu. W celu uzyskania nowej funkcji, czasami po prostu wystarczy upgrade instancji.
5. Prestiż pracy z nagradzanym systemem
SuiteCRM został wyróżniony między innymi prestiżową w branży IT nagrodą Bossie Awards dla najlepszego oprogramowania Open Source w klasie systemów CRM. Wysoka jakość oraz szerokie możliwości rozwoju systemu SuiteCRM zostały docenione zarówno przez tysiące firm na całym świecie, jak i największą, zajmującą się technologiami IT grupę medialną IDG. To właśnie magazyn InfoWorld, należący do IDG, przeprowadza coroczny ranking biznesowych aplikacji Open Source. Dwukrotne z rzędu zwycięstwo SuiteCRM potwierdza, że jest to system, z powodzeniem konkurujący z najlepszymi rozwiązaniami komercyjnymi np. Salesforce i MS Dynamics CRM.