fbpx

SuiteCRM Polska

Darmowy system CRM na licencji Open Source

Case Study: Scottish Book Trust

Scottish Book Trust wykorzystuje SuiteCRM, by wspierać wszystkie obszary działalności organizacji i zmieniać życie ludzi dzięki czytaniu oraz pisaniu.

Scottish Book Trust
Edynburg, Szkocja
Typ organizacji: organizacja non-profit
60 pracowników

Cele projektu:

  • Jedna baza kontaktów – lepsze zarządzanie relacjami i komunikacją
  • Większa efektywność dzięki automatyzacji kluczowych programów
  • Ulepszone raportowanie dzięki scentralizowanej bazie danych kontaktów i programów

Scottish Book Trust – misja, która zmienia życie

Scottish Book Trust to ogólnokrajowa organizacja charytatywna, która wierzy, że czytanie i pisanie dla przyjemności mają moc zmieniania życia. Od 1998 roku organizacja dociera z korzyściami płynącymi z czytania i pisania do ponad dwóch milionów osób rocznie. Od wprowadzania książek i opowieści dla przedszkolaków, przez inspirowanie i wspieranie dorosłych czytelników i pisarzy, aż po współpracę z bardzo różnorodnymi odbiorcami – Scottish Book Trust realizuje szeroki wachlarz programów. Potrzebowała więc stabilnej, łatwej do adaptacji platformy, która będzie rosła wraz z organizacją i wspierała codzienną pracę zespołów w sposób efektywny kosztowo.

Organizacja potrzebowała systemu CRM, który pozwoliłby lepiej zarządzać kontaktami i komunikacją z różnymi grupami odbiorców, a także usprawnić zarządzanie programami, zbiórkami oraz darowiznami – dotychczas rozproszonymi w różnych systemach. Nowy CRM miał być kluczowym narzędziem do efektywnego zarządzania komunikacją, monitorowaniem i raportowaniem.

Zarządzanie programami bezproblemowo dzięki SuiteCRM

Zespół SuiteCRM współpracował z Scottish Book Trust oraz partnerem odpowiedzialnym za stronę internetową, przeprowadzając warsztaty z różnymi grupami użytkowników. Po zdefiniowaniu wymagań w postaci „User Stories” i kryteriów akceptacji, rozpoczęto prace nad kluczowymi funkcjonalnościami dla każdego programu.

Najważniejsze osiągnięcia:

  • Lepsze zarządzanie kontaktami: Utworzono jedną bazę kontaktów i komunikacji dla wszystkich zespołów Scottish Book Trust, z wielopoziomowym systemem uprawnień.
  • Większa efektywność administracyjna programów: Wdrożono jeden system do zarządzania i administrowania kluczowymi programami, takimi jak Katalog Autorów, Program Live Literature, Nagroda Bookbug Picture Book Prize czy wydarzenia dla szkół.
  • Zintegrowane rozwiązanie: SuiteCRM został w pełni zintegrowany ze stroną internetową organizacji oraz innymi narzędziami, np. JustGiving.
  • Zarządzanie wydarzeniami: Stworzono system zarządzania wydarzeniami – zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi.
  • Skalowalność: System można łatwo modyfikować, by w przyszłości mogły korzystać z niego kolejne programy i zespoły, bez konieczności rozbudowanych zmian lub rozwoju.

Efekty wdrożenia SuiteCRM

Obecnie Scottish Book Trust posiada system CRM idealnie dopasowany do swoich potrzeb, który przynosi strategiczne korzyści. SuiteCRM Ltd nadal współpracuje z organizacją, zapewniając hosting, wsparcie oraz dalsze dopasowywanie systemu do jej wymagań.

„Zespół SuiteCRM ściśle współpracował z nami, by zrozumieć nasze programy i znaleźć najlepsze rozwiązania dla potrzeb naszej organizacji. Zespół był fantastyczny, bardzo pomocny i responsywny – stał się praktycznie przedłużeniem naszego zespołu. Nowy system CRM będzie przełomowy dla naszej organizacji i z niecierpliwością czekamy na dalszą współpracę przy kolejnych rozbudowach.”

Linda MacFarlane, CRM Manager w Scottish Book Trust

SuiteCRM – najpopularniejszy open-source’owy CRM na świecie

SuiteCRM to najpopularniejszy na świecie system CRM typu open source, z ponad 1,7 miliona pobrań i szacowaną liczbą użytkowników na poziomie 5,8 miliona osób na całym świecie.

To efektywna kosztowo i elastyczna platforma, która pomaga organizacjom zarządzać relacjami oraz automatyzować procesy w sprzedaży, marketingu, obsłudze klienta i raportowaniu.