Case Study: Shoshana Technologies podnosi poprzeczkę dzięki SuiteCRM
Shoshana Technologies
Ann Arbor, Michigan
Branża: Oprogramowanie (sektor opieki zdrowotnej)
11–50 pracowników
Najważniejsze korzyści:
- Bezpieczne rozwiązanie
- Śledzenie ścieżki klienta
Shoshana Technologies – doświadczenie i innowacja
Shoshana Technologies od ponad 30 lat dostarcza oprogramowanie dla niezależnych oraz franczyzowych agencji opieki domowej w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Misją firmy jest tworzenie prostych w obsłudze narzędzi, które zwiększają efektywność i pozwalają agencjom skupić się na zapewnianiu doskonałej opieki, jednocześnie oferując najlepszy na rynku poziom obsługi klienta.
Jako dostawca oprogramowania do zarządzania agencjami opieki domowej, Shoshana Technologies potrzebowała narzędzia, które pozwoli jej śledzić stale rosnącą grupę klientów, potencjalnych kontrahentów i partnerów. Przetestowano wiele rozwiązań – od Microsoft Access, przez Highrise, po HubSpot – ale każde z nich miało ograniczenia, które nie przystawały do wysokiej jakości obsługi klienta firmy. Każdy system był zaprojektowany pod konkretny cel: zarządzanie leadami, sprzedażą lub interakcjami z klientami, ale żaden nie zapewniał kompletnego rozwiązania.
Shoshana Technologies postrzega swoich klientów i potencjalnych klientów jako jeden, spójny ekosystem, nazywany „Customer Journey”. Firma dąży do utrzymania ciągłej relacji z każdą osobą na różnych etapach tej ścieżki. Po przeanalizowaniu wielu opcji zdecydowano się na model open source, który mógłby rosnąć wraz z biznesem. Początkowo wybrano SugarCRM Community Edition, ale po jego wycofaniu firma przeszła na SuiteCRM.
SuiteCRM – klucz do sukcesu
Shoshana Technologies wdrożyła SuiteCRM w swojej działalności już w 2017 roku, korzystając z pomocy lokalnego wykonawcy. W tym czasie wprowadzono szereg modyfikacji, które jeszcze lepiej dopasowały system do specyficznych potrzeb firmy.
Tuż przed pandemią kontrahent odpowiedzialny za utrzymanie instancji SuiteCRM przestał być dostępny. System nadal działał, ale brak regularnych aktualizacji i wsparcia stał się problemem. Firma potrzebowała pomocy, aby przywrócić system do pełnej sprawności.
Współpracując z zespołem SuiteCRM, zidentyfikowano główne problemy związane z instancją systemu. Przeprowadzono audyt bezpieczeństwa, a następnie opracowano długoterminową strategię, która obejmowała migrację na SuiteCRM w wersji z kompleksowym wsparciem. Dzięki temu Shoshana Technologies mogła ponownie czerpać wartość z systemu.
Optymalizacja procesów biznesowych z SuiteCRM
Najważniejsze rozwiązane problemy:
- Bezpieczne rozwiązanie: Shoshana Technologies chciała uniknąć przyszłych problemów z bezpieczeństwem, z którymi się wcześniej zmagała. SuiteCRM został wybrany jako najlepsze dopasowanie do potrzeb biznesowych, ponieważ jest to osobno utrzymywana, testowana i zarządzana wersja SuiteCRM, wyposażona w umowę prawną obejmującą gwarancje, odszkodowania, wsparcie i gwarancje wydajności.
- Śledzenie ścieżki klienta: Firma jest zwolennikiem śledzenia ścieżki klienta i potrzebowała rozwiązania, które pozwoli jej monitorować i raportować zarówno klientów, jak i potencjalnych kontrahentów, jednocześnie dostarczając narzędzi do budowania relacji. SuiteCRM zapewnił możliwość modyfikacji systemu pod konkretne wymagania firmy.
„Kiedy zaczęliśmy współpracę z zespołem SuiteCRM, nasza instancja była bardzo przestarzała i wymagała poważnych aktualizacji oraz napraw. Podczas planowania aktualizacji doświadczyliśmy incydentu bezpieczeństwa (na naszej stronie internetowej, a nie na serwerach SuiteCRM), który wywołał duże zaniepokojenie. Zespół szybko zidentyfikował przyczynę, pomógł nam zamknąć problematyczny serwer i przedstawił możliwe rozwiązania. Po tym incydencie przeprowadzono audyt bezpieczeństwa, który ujawnił problemy, które przez dłuższy czas pozostawały niezauważone. Natychmiast podjęto działania naprawcze i opracowano plan zwiększenia długoterminowego bezpieczeństwa naszego kluczowego systemu biznesowego, SuiteCRM.
Pomimo różnicy czasowej, zespół wsparcia był bardzo responsywny i pomocny – znacznie bardziej niż nasz lokalny wykonawca!”
TOM VOILES, OWNER & PRESIDENT
Shoshana Technologies odnotowała wzrost przychodów o ponad 58% dzięki wdrożeniu wysokiej jakości systemu SuiteCRM, dostosowanego do jej specyficznych potrzeb biznesowych. Firmy znacząco poprawiła możliwości śledzenia i raportowania osób, które są dla niej najważniejsze.
SuiteCRM – najpopularniejszy open-source’owy CRM na świecie
SuiteCRM to najpopularniejszy na świecie system CRM typu open source, z ponad 1,7 miliona pobrań i szacowaną liczbą użytkowników na poziomie 5,8 miliona osób na całym świecie.
To efektywna kosztowo i elastyczna platforma, która pomaga firmom zarządzać relacjami oraz automatyzować procesy w sprzedaży, marketingu, obsłudze klienta i raportowaniu.