SuiteCRM funkcje: Nasze TOP 10
SuiteCRM funkcje, moduły, dodatki – poniżej przedstawiamy to, co jest w SuiteCRM najlepszego!
1. Funkcja: zarządzanie sprzedażą
kierowanie procesami sprzedażowymi, śledzenie szans i prognozowanie
centralna baza kluczowych informacji i klientach i kontahentach;
ewidencja namiarów (leadów), czyli potencjalnych kontrahentów począwszy od pierwszego kontaktu, aż do konwersji w klienta;
wygodna konwersja rekordu (nie ma potrzeby ponownego wprowadzania danych np. przy przekształcaniu rekordu w namiar);
możliwość prognozowania sprzedaży i wyznaczania targetów sprzedażowych;
obserwacja lejka sprzedażowego.
2. Funkcja: Marketing
kampanie marketingowe, mailing masowy, budżetowanie działań reklamowych
zarządzanie grupami odbiorców;
możliwość śledzenia reakcji na kampanie mailingowe (kto przeczytał, kto usunął, kto skorzystał z zagnieżdżonego linku);
śledzenie kosztów, zwrotu z inwestycji i skuteczności kampanii;
możliwość wyselekcjonowania grupy odbiorców na podstawie dowolnych kryteriów.
3. Funkcja: Workflow
definiowanie zautomatyzowanych akcji w systemie w ramach wszystkich modułów
możliwość generowania automatyzacji dla wszystkich rekordów lub tylko nowych/zmodyfikowanych;
możliwość określania warunków opartych na zawartości wprowadzonej do pól;
dowolna liczba warunków;
warunki logiczne w oparciu o stałe wartości lub wartości pochodzące z innych pól;
możliwe akcje:
tworzenie rekordu,
modyfikacja rekordu,
modyfikacja powiązanego rekordu,
powiadomienie,
narzędzie pozwalające na audyt zdefiniowanych procesów.
4.Funkcja: Faktury
obsługa faktur sprzedaży umożliwiająca wybór produktów z katalogów lub definiowanie pozycji przy wystawianiu faktury
możliwość ewidencji faktur VAT zakupu;
kategoryzacja kosztów poszczególnych pozycji faktury;
kontrola statusu płatności za daną fakturę;
możliwość powiązania z oryginalnym dokumentem faktury;
automatyczne obliczanie kwot netto/brutto/podatku dla wszystkich pozycji faktury;
powiązywanie lub tworzenie płatności do danej faktury;
możliwość uwzględniania kosztów przesyłki;
eksport faktur do PDF;
możliwość scalania zduplikowanych faktur.
5.Funkcja: Oferty
tworzenie i archiwizacja wycen i ofert przygotowanych dla klientów
możliwość wyboru produktów i usług z katalogu lub ręcznego definiowania elementów oferty;
podsumowanie wartości oferty z uwzględnieniem zdefiniowanych rabatów;
śledzenie statusu oferty;
powiązanie z fakturami (m.in. konwersja oferty w fakturę);
możliwość wysłania faktury do klienta bezpośrednio z poziomu modułu;
tworzenie umów na podstawie ofert.
6.Funkcja: Mapy
integracja z Google Maps pozwalająca na wyszukiwanie klientów w danym obszarze
możliwość wyszukiwania danych adresowych rekordów z modułów Kontrahenci, Namiary, Kontakty, Odbiorcy, Szanse, Zgłoszenia, Projekty, Spotkania;
definiowanie lokalizacji na podstawie które wyszukiwani są klienci w określonej odległości;
przedstawianie wyników wyszukiwania jako lista i znaczniki na mapie;
definiowanie obszarów na mapach i przypisywanie ich do użytkowników systemu;
możliwość przypięcia zdefiniowanej mapy w formie dashletu.
7.Funkcja: Katalog produktów i usług
repozytorium wszystkich produktów i usług będących przedmiotem działalności organizacji
określenia typu rekordu jako usługa lub produkt;
grupowanie produktów i usług;
możliwość budowania rozbudowanej hierarchii kategorii niezależnie od grup produktowych;
masowa aktualizacja;
eksport katalogu produktów do pliku CSV.
8.Funkcja: Wydarzenia
ewidencja i planowanie spotkań z klientami
zarządzanie budżetem wydarzenia;
zapraszanie klientów istniejących jako rekordy w systemie;
określanie szablonu wiadomości zapraszającej na wydarzenie;
zbieranie informacji zwrotnej o udziale klienta w wydarzeniu;
masowe zarządzanie uczestnikami na podstawie statusu odpowiedzi na zaproszenie (zaakceptowane, odrzucone etc.).
9.Funkcja: Zespoły
zarządzanie uprawnieniami grup użytkowników względem poszczególnych rekordów w systemie
Powyższe, to tylko wybrane dla SuiteCRM funkcje. Więcej możliwości poznasz kontaktując się z nami.