SuiteCRM funkcje: Nasze TOP 10
SuiteCRM funkcje, moduły, dodatki – poniżej przedstawiamy to, co jest w SuiteCRM najlepszego!
1. Funkcja: zarządzanie sprzedażą
kierowanie procesami sprzedażowymi, śledzenie szans i prognozowanie
centralna baza kluczowych informacji i klientach i kontahentach;
ewidencja namiarów (leadów), czyli potencjalnych kontrahentów począwszy od pierwszego kontaktu, aż do konwersji w klienta;
wygodna konwersja rekordu (nie ma potrzeby ponownego wprowadzania danych np. przy przekształcaniu rekordu w namiar);
możliwość prognozowania sprzedaży i wyznaczania targetów sprzedażowych;
obserwacja lejka sprzedażowego.
2. Funkcja: Marketing
kampanie marketingowe, mailing masowy, budżetowanie działań reklamowych
zarządzanie grupami odbiorców;
możliwość śledzenia reakcji na kampanie mailingowe (kto przeczytał, kto usunął, kto skorzystał z zagnieżdżonego linku);
śledzenie kosztów, zwrotu z inwestycji i skuteczności kampanii;
możliwość wyselekcjonowania grupy odbiorców na podstawie dowolnych kryteriów.
3. Funkcja: Workflow
definiowanie zautomatyzowanych akcji w systemie w ramach wszystkich modułów
możliwość generowania automatyzacji dla wszystkich rekordów lub tylko nowych/zmodyfikowanych;
możliwość określania warunków opartych na zawartości wprowadzonej do pól;
dowolna liczba warunków;
warunki logiczne w oparciu o stałe wartości lub wartości pochodzące z innych pól;
możliwe akcje:
tworzenie rekordu,
modyfikacja rekordu,
modyfikacja powiązanego rekordu,
powiadomienie,
narzędzie pozwalające na audyt zdefiniowanych procesów.
4.Funkcja: Faktury
obsługa faktur sprzedaży umożliwiająca wybór produktów z katalogów lub definiowanie pozycji przy wystawianiu faktury
możliwość ewidencji faktur VAT zakupu;
kategoryzacja kosztów poszczególnych pozycji faktury;
kontrola statusu płatności za daną fakturę;
możliwość powiązania z oryginalnym dokumentem faktury;
automatyczne obliczanie kwot netto/brutto/podatku dla wszystkich pozycji faktury;
powiązywanie lub tworzenie płatności do danej faktury;
możliwość uwzględniania kosztów przesyłki;
eksport faktur do PDF;
możliwość scalania zduplikowanych faktur.
5.Funkcja: Oferty
tworzenie i archiwizacja wycen i ofert przygotowanych dla klientów
możliwość wyboru produktów i usług z katalogu lub ręcznego definiowania elementów oferty;
podsumowanie wartości oferty z uwzględnieniem zdefiniowanych rabatów;
śledzenie statusu oferty;
powiązanie z fakturami (m.in. konwersja oferty w fakturę);
możliwość wysłania faktury do klienta bezpośrednio z poziomu modułu;
tworzenie umów na podstawie ofert.
6.Funkcja: Mapy
integracja z Google Maps pozwalająca na wyszukiwanie klientów w danym obszarze
możliwość wyszukiwania danych adresowych rekordów z modułów Kontrahenci, Namiary, Kontakty, Odbiorcy, Szanse, Zgłoszenia, Projekty, Spotkania;
definiowanie lokalizacji na podstawie które wyszukiwani są klienci w określonej odległości;
przedstawianie wyników wyszukiwania jako lista i znaczniki na mapie;
definiowanie obszarów na mapach i przypisywanie ich do użytkowników systemu;
możliwość przypięcia zdefiniowanej mapy w formie dashletu.
7.Funkcja: Katalog produktów i usług
repozytorium wszystkich produktów i usług będących przedmiotem działalności organizacji
określenia typu rekordu jako usługa lub produkt;
grupowanie produktów i usług;
możliwość budowania rozbudowanej hierarchii kategorii niezależnie od grup produktowych;
masowa aktualizacja;
eksport katalogu produktów do pliku CSV.
8.Funkcja: Wydarzenia
ewidencja i planowanie spotkań z klientami
zarządzanie budżetem wydarzenia;
zapraszanie klientów istniejących jako rekordy w systemie;
określanie szablonu wiadomości zapraszającej na wydarzenie;
zbieranie informacji zwrotnej o udziale klienta w wydarzeniu;
masowe zarządzanie uczestnikami na podstawie statusu odpowiedzi na zaproszenie (zaakceptowane, odrzucone etc.).
9.Funkcja: Zespoły
zarządzanie uprawnieniami grup użytkowników względem poszczególnych rekordów w systemie
definiowanie wielu grup w ramach organizacji;
możliwość przypisania do zespołu wszystkich użytkowników o danej roli;
definiowanie uprawnień zespołu do wglądu w dany rekord.
10. Funkcja: Pozostałe 🙂
Edytor szablonów PDF
możliwość definiowania szablonów PDF z poziomu edytora WYSIWYG,
możliwość mapowania pól dostępnych w systemie.
Portal klienta
portal do komunikacji z klientem,
umożliwia klientowi wysyłanie zgłoszeń serwisowych i komunikację z działem wsparcia.
Zarządzanie projektami
definiowanie szablonów projektów zawierających standardowe zadania, które muszą być zrealizowane,
generowanie wykresów Gantta dla stworzonych projektów.
Powyższe, to tylko wybrane dla SuiteCRM funkcje. Więcej możliwości poznasz kontaktując się z nami.